Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در متن حکم انتصاب دستیار ویژه رئیس حوزه هنری آمده است:

برادر فرهیخته، جناب آقای سید امین باطنی
هنر در معنای راستین آن، جوشش شعور باطنی انسان و تجلی پیوند ذاتی او با حقیقت عالم وجود است و حوزه هنری از پیوند ولایی مردان و زنانی شکل گرفت، که جان‌هایشان را منزل روح خدا خواسته، جهاد را شیوه زیستنِ خود اختیار کرده و هنرِ متعهد به حقیقت را آفریده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل نو از تعالی این شجره، باری بر دوش بنده است که جز با همراهی همراهان صدیق، مجاهد و مؤمن به این آرمان، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید. نقش مؤثر در این حوزه از آن‌کسی است که این معنا را به عمق جان دریافته و بر محوریت انسان هنرمند در بالندگی این نهاد اجتماعی معظم، واقف باشد.
بر همین اساس از جنابعالی که دارای روحیه انقلابی، شایستگی‌های علمی و عملی و آشنا با ظرائف و لطائف جهان هنر و ادبیات هستید، می‌خواهم تا به‌عنوان «دستیار ویژه»، بنده را در انجام این وظایف خطیر یاری رسانده و به‌صورت ویژه، برنامه‌ای جامع برای تعالی شبکهانسانی حوزه هنری انقلاب اسلامی ارائه کنید.
شرط توفیق در پی‌گیری مأموریت‌های محوله، ابتناء بر رویکردهای تحولی و ارتباط مؤثر با بدنه گسترده جبهه هنر و اندیشه انقلاب اسلامی است.
امید که با توکل به حضرت حق، توسل به وجود مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه‌الشریف و دعای ایشان، همگی در انجام وظایف و تکالیف خویش موفق و مؤید شویم.
محمدمهدی دادمان
رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

سید امین باطنی، متولد ۱۳۶۸، طلبه حوزه علمیه تهران و فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، وی دانش‌آموخته رشته جامعه شناسی دانشگاه تهران، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و دبیر ادبیات است.
باطنی پیش از این دستیار ویژه قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بود.

محمد مهدی دادمان در حکم دیگری حسام سالکی را به عنوان رئیس حوزه ریاست حوزه هنری منصوب کرد.
در متن حکم انتصاب سالکی آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای حسام سالکی
هنر، تجلی حقیقت است در جان هنرمند؛ حوزه هنری از روزگار "حوزه اندیشه و هنر اسلامی " تا عصر "حوزه هنری انقلاب اسلامی" متعهد شده است به جوشش و پویش این حقیقت.
در فصل نو از تعالی این شجره، باری بر دوش بنده است که جز با همراهی همراهانِ صدیق، مجاهد و مؤمن به این آرمان، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
بر این اساس و با توجه به تجربه متراکم فرهنگی، توانمندی مدیریتی، ظرفیت‌های ارتباطی و سوابق روشن در حوزه هنری انقلاب اسلامی، جناب‌عالی را به‌عنوان مدیر حوزه ریاست منصوب می‌کنم و انتظار دارم تا:
۱. مدیریت امور دفتر اینجانب، تنظیم جلسات و ساماندهی مکاتبات ویژه حوزه ریاست را برعهده‌گرفته و برای بهره‌مندی هرچه بهتر از مشاوران و دستیاران تدبیر کنید.
2. زمینه تعامل مستمر با گستره هنرمندان عزیز، نخبگان و کنشگران جبهه اندیشه و هنر انقلاب اسلامی را فراهم آورده و ساز و کاری جهت بهره‌مندی مؤثر و چابک از مشورت ایشان طرح‌ریزی و اجرا کنید.
3. زمینه‌ساز انتقال انتظارات مدیریت به اجزاء سازمان و پی‌گیر تحقق آن‌ها از یک سو و از سوی دیگر انتقال دهنده پیشنهادها و انتقادات تک تک همکاران خدوم و عزیز حوزه هنری به مدیریت باشید.
4. با ایجاد ساز و کاری پویا پی‌گیرتحقق مصوبات جلسات ستادی، ارجاعات مدیر حوزه و ... باشید.
توفیق در انجام این مسئولیت خطیر با برنامه‌ریزی صحیح و نظارت بر حسن اجرای آن، سعه صدر و ملاطفت، جدیت و پی‌گیری، توکل بر خدا و توسل به ذوات مقدس معصومین علیهم‌السلام دست یافتنی خواهد بود، ان‌شاءالله.
برخود لازم می‌دانم از تلاش‌های شبانه‌روزی برادر ارجمند جناب آقای جواد سمنانی در حوزه ریاست تشکر کنم و برای ایشان توفیق الهی را در پیشبرد دیگر مأموریت‌های محوله خواستارم.
محمدمهدی دادمان
رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

گفتنی است: حسام سالکی متولد ۱۳۶۰ وکارشناس ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی است وی پیش از این معاون فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری یزد، مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان یزد، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان یزد بوده و مسئولیت‌های فرهنگی مدیریتی و اجرایی در استان مذکور داشته است./

کد خبر 4971819

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری محمدمهدی دادمان حکم انتصاب بازار نشر ادبیات کودک و نوجوان ترجمه گردشگری کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی ادبیات جهان ویروس کرونا تازه های نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی شهر کتاب معرفی کتاب کتاب ادبیات داستانی سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی دستیار ویژه حوزه ریاست حوزه هنری رئیس حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سیدمفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری حوزه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی و عرصه بین‌الملل هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در تفاهم‌نامه فاخر حوزه و دانشگاه آزاد دیده شده است، افزود: دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه به منظور عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه ایجاد شده است؛ بنابراین معتقدیم فضای گفتمانی بسیار ارزشمندی در حوزه و دانشگاه آزاد مهیا شده است.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حضور دکتر طهرانچی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را می‌توان نقطه عطف همکاری‌های حوزه و دانشگاه آزاد برشمرد، افزود: ظرفیت‌های مشترک بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که با یک طرح کلان و آمایش ملی می‌توان فعالیت‌های عملیاتی ارزشمندی انجام داد.

کوهساری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی را ظرفیت نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم از فعالیت ۴۰ هزار مبلّغ دینی در سطح حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.

به گزارش آنا؛ در این مراسم در حکمی از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حفظ سمت به‌عنوان رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام احمد مرادخانی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است