Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@10:26:32 GMT

دومین فروش فوق العاده ایران خودرو نزدیک است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۴۴۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  محسن ناقدی در یک نشست خبری با اشاره به تسریع کاهش تعهدات معوق ایران خودرو، اظهار داشت: در این زمینه رشد تولید باعث کاهش معوقات شده و در عین حال طی نیمه دوم سال 98 تعهدی برای تحویل خودرو در 4 ماهه نخست امسال ایجاد نشد و توانستیم به انجام تعهدات معوق بپردازیم.

 

وی با بیان اینکه تعهدات معوق ایران خودرو از ابتدای سال تا ۱۸ تیرماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد کاهش داشته و از ۲۰۰ هزار دستگاه به ۵۰ هزار دستگاه رسیده است، تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد از تعهدات مرحله اول فروش فوق العاده (15 هزار دستگاه) عملیاتی شده که معادل ۹ هزار دستگاه است و همه تعهدات تا پایان تیرماه اجرایی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد قیمت گذاری محصول تولیدی در پروژه K132 نیز گفت: قیمت گذاری این خودرو پس از تصمیم گیری مراجع مسئول در قیمت گذاری بر مبنای مستندات ایران خودرو انجام خواهد شد و در نهایت این خودرو بر مبنای قیمت تعیین شده، به مشتریان تحویل داده می شود.

 

ناقدی با اشاره به ثبت نام 60 هزار نفر در فروش مشارکتی  پروژه K132 اظهار داشت: مبلغ 149 میلیون تومانی تعیین شده در طرح مشارکت در تولید این خودرو، به صورت علی الحساب تعیین شده و قیمت نهایی آن توسط مراجع ذی صلاح در قیمت گذاری تعیین خواهد شد. 

 

وی افزود:‌ این خودرو در مقایسه با خودروهای هم کلاس و مشابه از سطح تکنولوژی بالایی برخوردار است که در سطح قیمتی مناسب به مشتریان عرضه خواهد شد.بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این نشست خبری با اشاره به تحویل ۹۵ هزار دستگاه خودرو از ابتدای سال تا کنون، گفت: این میزان تحویل خودرو در مقایسه با سال گذشته رشد ۲۱ درصدی داشته است.

 

به گفته وی، طی سال جاری ۱۴۲ هزار دستگاه انواع سواری و وانت توسط ایران خودرو تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.وی در مورد انجام تعهدات ایران خودرو در زمینه خودروهایی که تولیدشان متوقف شده نیز گفت: موضوع واگذاری برخی خودروها مانند سوزوکی، دانگ فنگ و تندر که تولیدشان امکان پذیر نیست نیز درحال تعیین تکلیف است. همچنین تعهدات پژو ۲۰۰۸ نیز به طور کامل اجرایی شده است.

 

رحمانی با بیان اینکه تعهدات ۱۳ محصول به روز شده است، افزود: با توجه به شرایط موجود، تامین برخی قطعات با تاخیر روبرو شده اما با ترخیص قطعات از گمرک به ویژه قطعات های تک،‌ تکمیل خودروهای ناقص در حال انجام است.

 

خودروتک

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد جام نیوز ایران خودرو هزار دستگاه ایران خودرو قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول