Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بازگشت موسوی به ایران خبرهایی درباره پیوستن دوباره او به پلاس‌لیگا برای فصل جدید و انجام مذاکراتش با تیم «چارنی رادوم» به گوش می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، در حالی که سید محمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال ایران برای فصل جدید با باشگاه سایپای تهران قرارداد دارد، برخی رسانه‌های خارجی خبر احتمال پیوستن او به یکی از باشگاه‌های لهستانی را منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه Onet در این مورد نوشت، شاید محمد موسوی برای فصل جدید با تیم سایپا قرار دارد، اما این‌گونه به نظر می‌رسد که دلیل بازگشت او به ایران شیوع ویروس کرونا در جهان بوده است. از این رو خبرهایی درباره پیوستن دوباره او به پلاس‌لیگا برای فصل جدید و انجام مذاکراتش با تیم «چارنی رادوم» به گوش می‌رسد.

موسوی در فصل گذشته پلاس‌لیگا که بخاطر کرونا ناتمام باقی ماند، عنوان بهترین مدافع وسط مسابقات را ازآن خود کرد.

با توجه به اینکه در فصل گذشته هم سید محمد موسوی تقریبا پس از قطعی کردن قرارداد خود با باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ ایران، با تیم اولشتین قرارداد بست، این احتمال وجود دارد که در صورت گرفتن رضایت از باشگاه سایپا، بتواند برای دومین فصل متوالی پیراهن یکی از تیم‌های لهستانی را بر تن کند. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که آیا این انتقال جنجالی و بزرگ صورت می‌گیرد یا خیر.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: برای فصل جدید پلاس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، ساکنان اطراف استادیوم مِوا آره‌نا در شهر ‏ماینتس امروز ناگهان با هجوم تعداد زیادی آمبولانس و ماشین ‏پلیس مواجه شدند. ‏

محله اطراف استادیوم تخلیه شد چرا که یک بمب عمل‌نکرده از ‏دوران جنگ جهانی دوم در فاصله کوتاهی از استادیوم ماینتس کشف ‏شده بود. استادیوم خانگی ماینتس در حال بازسازی است و در جریان ‏عملیات ساختمانی کارگران در حال حفاری با این بمب مواجه شده ‏بودند. ‏

رسانه‌های آلمان اعلام کردند بمب پیدا شده یک بمب با سر جنگی ‌‏500 کیلوگرمی است که از هواپیمایی آمریکایی پرتاب شده است. در ‏صورت انفجار ناگهانی این بمب خسارت قابل توجهی ایجاد می‌شد. ‏گفته می‌شود قرار است این بمب عمل نکرده فردا توسط پلیس در ‏شرایط بی‌خطر خنثی شود.

با توجه به اینکه ماینتس یکشنبه باید در این استادیوم به مصاف ‏کلن برود به نظر می‌رسید که این خبر شاید باعث تعویق مسابقه ‏بشود. ولی رسانه‌های آلمان اعلام کردند خطر برطرف شده و بازی ‏ماینتس و کلن در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا طبق برنامه انجام ‏خواهد شد. ‏

ماینتس در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و ‏تنها به لطف تفاضل گل از منطقه خطر سقوط گریخته است. کلن با ‌‏22 امتیاز و تفاضل گل منفی 30 در رتبه هفدهم جدول و ماینتس با ‌‏27 امتیاز و تفاضل گل منفی 17 در رتبه پانزدهم قرار دارد. ماینتس ‏برای فرار از وضعیت بغرنج خود به پیروزی مقابل کلن نیاز مبرم دارد. ‏

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)