Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@00:17:31 GMT

حکم محرومیت ۸ ورزشکار دوپینگی ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۱۳۹۴

صراط: اسامی ورزشکاران و میزان محرومیت آن‌ها به این شرح است:

۱- علی غلامرضاپور از فوتبال (لیگ یک) به دلیل مصرف ماده ممنوعه متادون به مدت ۶ ماه (از ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۳ شهریور ۱۳۹۹)
۲- حسین پاکار چینی بلاغ از وزنه برداری به دلیل مصرف مواد ممنوعه متاسترون و اکسی متولون به مدت ۴ سال (از ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۲)
۳- ابراهیم غریبی از وزنه برداری به دلیل مصرف ماده ممنوعه متاندینون به مدت ۴ سال (از ۹ فروردین ۱۳۹۹ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳)
۴- سید محمد چوب چیان از کشتی به دلیل مصرف مواد ممنوعه تاموکسیفن و کلومیفن به مدت ۶ ماه (از ۵ فروردین ۱۳۹۹ تا ۴ مهر ۱۳۹۹)
۵- مسعود نعمت چکانی از کشتی به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت ۴ سال (از ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳)
۶- احمد احمد نژاد از وزنه برداری به دلیل مصرف ماده ممنوعه تستوسترون به مدت ۴ سال (از ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
۷- محسن رسایی از هندبال به دلیل مصرف ماده ممنوعه بولدنون به مدت ۴ سال (از ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
۸- علیرضا مصلح آبادی فراهانی از والیبال به دلیل مصرف مواد ممنوعه هپتامینول و اکتودرین به توبیخ کتبی محکوم شد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش ورزشکار دوپینگ ورزشکار دوپینگی محرومیت صراط دلیل مصرف ماده ممنوعه مدت ۴ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اسفندیار دریکوندی، مدیرکل گمرکات قم با اشاره به صادرات ۱۲ هزار تن کالا در فروردین امسال از قم، گفت: با توجه به شرایط خاص فروردین‌ماه همچون وجود تعطیلات نوروزی و روند آغاز کار واحد‌های تولیدی، حجم صادرات استان از ماه‌های آینده با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد و گمرکات قم برای تحقق این هدف در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت حدود سه هزار تُن کالا نیز در قالب تعداد ۹۱ اظهارنامه به ارزش ۱۱ میلیون و ۴۲۱ هزار دلار از طریق گمرکات قم وارد کشور شد، افزود: همچنین درآمد کل گمرکات استان از فعالیت‌های تجاری به ۴۱۷ میلیارد ریال رسید.

مدیرکل گمرکات قم در ادامه به فعالیت گمرکات قم در زمینه مقابله با قاچاق کالا پرداخت و ادامه داد: در این راستا طی فروردین‌ماه تعداد ۲۹ پرونده مظنون به قاچاق به ارزش بیش از ۶۳ میلیارد ریال در گمرکات استان تشکیل و برای رسیدگی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

سال گذشته ۲۳۲ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۷۹۴ دلار صادرات انواع کالا از گمرکات این استان به کشور‌های مختلف جهان صورت پذیرفت. این میزان صادرات در قالب ۶ هزار و ۳۳۲ اظهارنامه به وزن ۲۴۲ هزار و ۴۵۵ تُن بود که نشان دهنده پویایی فعالیت‌های تجاری در استان قم است.

در همین راستا سال گذشته درآمد کل گمرکات استان قم به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسید که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داشت.

لیست کالا‌های صادراتی استان قم به بازار‌های جهانی بسیار متنوع است که عمده‌ترین آنها در قالب ۳۲ نوع کالا مورد شناسایی قرار گرفته و انواع محصولات صنعتی، شیمیایی، معدنی، خوراکی و سایر کالا‌ها را دربر می‌گیرد.

همچنین در این مدت ۴۷۸ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۹۵۸ دلار کالا در قالب سه هزار و ۲۸۲ اظهارنامه به وزن ۸۹ هزار و ۴۹۰ تُن از طریق گمرکات قم وارد کشور شد.

دیگر خبرها

  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • قلیان اکسیژن پرتگاهی جدید برای جوانان/ جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • تورم فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی