Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: همزمان با هفته بهزیستی نه طرح در بخشهای توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری در استان سمنان به بهره برداری میرسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مدیرکل بهزیستی استان سمنان در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی با اعلام این خبر گفت: برای بهره برداری از این طرحها بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا ایزد پور تحویل نه واحد مسکونی به مددجویان را از جمله این طرحها عنوان کرد و گفت: سال گذشته نیز 176 واحد مسکونی به مددجویان استان تحویل شده است.
ایزد پور همچنین از اعطای 300 میلیون تومان ودیعه مسکن بلا عوض و 750 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مدد جویان بهزیستی استان سمنان خبر داد.
مدیر کل بهزیستی استان با تشریح خدمات مختلف بهزیستی گفت: بیش از 170 نوع فعالیت و خدمت در استان در حوزه بهزیستی انجام میشود.
ایزد پور در حوزه اورژانس اجتماعی گفت : شیوع کرونا تماس شهروندان با اورژانس اجتماعی را در استان سمنان افزایش داد به طوری که در این مدت یبش 5000 تماس با خطوط 14 80 و یک و دو و سه گرفته شده است.
ایزد پور گفت: خط ۱۴۸۰ از هشت صبح تا ساعت ۲۴ آماده ارایه مشاوره تلفنی به متقاضیان در حوزه های مختلف است.
از ۲۱ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده و شعار هفته بهزیستی امسال «شفافیت، تحول خدمات و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده» است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی استان هفته بهزیستی استان سمنان ایزد پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مهشید سلیمانی گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
وی افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.
مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.
سلیمانی گفت: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آنها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.
وی افزود: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.
سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟