Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان در جلسه کمیته برنامه ­­ریزی لارستان، بیان کرد: با توجه به گستردگی، جمعیت زیاد و وضعیت آب و هوایی این شهرستان خواستار توجه بیشتر در خصوص افزایش اعتبارات به این منطقه است.

او با اشاره به اینکه هنر مدیران شهرستان این است که حداکثر استفاده را از اعتبارات و امکانات محدود موجود داشته باشند، تصریح کرد: اتمام  طرح های نیمه تمام بالای ۷۵ درصد در کنار سایر الزامات قانونی از اولویت‌های توزیع اعتبارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی از مدیران شهرستان لارستان درخواست کرد تا در خصوص جذب اعتبارات و استفاده از منابع استانی، به طور جدی و مستمر پیگیر شوند که جمع اعتبارات تملک دارایی‎های سرمایه‎ای استانی، ۳ در صد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال ۹۹ برای این شهرستان را ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برشمرد و ادامه داد: از این رقم ۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان سهم اعتبارات تملک دارایی‌های استانی، ۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان سهم اعتبارات ۳ در صد نفت و گاز، و ۲۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان سهم قانون استفاده متوازن از امکانات کشور  به لارستان اختصاص‌ یافته است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به گستردگی این شهرستان، جمعیت زیاد و با وجود ۵ بخش، ۸ شهر و بیش از ۱۵۰ روستا و وضعیت آب و هوایی، خواستار توجه بیشتر در خصوص افزایش اعتبارات شد و افزود: براساس مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، این اعتبارات درموضوعاتی از جمله اتمام طرح های نیمه تمام لارستان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ در صد به عنوان یکی از سیاست های مهم دولت، توزیع می‌شود.

او، اولویت اول اعتبارات شهرستان را در موضوع راه، آب و فاضلاب، حمل و نقل، بهداشت و درمان، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری و فرهنگ و هنر دانست و اضافه کرد: بر این اساس بالغ بر ۷۰ در صد اعتبارات امسال به این موضوعات اختصاص یافته است.

حسنی اظهار کرد: این اعتبارات در سر فصل‌های امور عمومی، برق، طرح هادی روستایی، پوشش فرستنده­های رادیویی و تلویزیونی، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، دین و مذهب، آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی، میراث فرهنگی، ورزش و تفریحات،کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، دفاعی و امنیتی ، امور عشایر، بنیاد شهید، بحران، بهزیستی، انرژی، صنعت و معدن و غیره هزینه می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه این اعتبارات برای اجرای بیش از ۱۳۰ طرح نیمه تمام عمرانی، زیربنایی، خدماتی و غیره در شهرستان لارستان تعریف شده،گفت: امسال لازم است که از همین اعتبارات، حداقل ۳ طرح مهم در حوزه راه و بهداشت و درمان به بهره برداری برسد.

انتهاتی پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اختصاص اعتبار تملک دارایی سرمایه استانی افزایش اعتبارات میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی

فرماندار شهرستان گرمی از تخصیص اعتبارات لازم در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسین مولایی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزو اولویت‌های اول در شهرستان گرمی است و در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی را به این حوزه تخصیص داده‌ایم.

حسین مولایی افزود: امسال نیز در چند حوزه از جمله کاوش محوطه دیگه‌ور، برگزاری جشنواره‌ها و معرفی قابلیت‌ها، آموزش صنایع‌دستی، موزه گرمی و جاده‌های گردشگری اعتبارات لازم را برای حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص می‌دهیم.

دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است

در ادامه این نشست حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ظرفیت مهمی برای گردشگری این منطقه است و با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر نهادهای مرتبط می‌بایست یک جشنواره برای این منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند و لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین لازم است برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه تپه دیگه‌ور نیز از اعتبارات شهرستانی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

کد خبر 750878

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان