Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظرفیت ترافیکی پستی در کشور عدد ۸ است ، گفت: چشم‌انداز ارتقای زیرساخت‌ این شرکت رسیدن به عدد ۲۱ در ظرفیت ترافیکی پستی در قالب یک برنامه پنج ساله است.

حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: برنامه ریزی این شرکت برای رسیدن به عدد ۲۱ در ظرفیت ترافیکی پستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در یک برنامه پنج ساله در قالب چشم‌انداز ارتقای زیرساخت‌های این شرکت در رسیدن به عدد ۲۱ برای افزایش ظرفیت ترافیکی پستی برنامه‌ریزی مستمری را انجام داده است. به طوری که هر بسته پستی مردم باید به ظرفیت ترافیکی عدد ۲۱ برسد.

* در سطح دنیا متوسط ظرفیت ترافیکی شرکت‌های پستی عدد ۵۰ است

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران رسیدن به ظرفیت ترافیکی بالا در مرسولات پستی است که در حال حاضر این ظرفیت در کشور ما به عدد ۸ می‌رسد. اما در کشورهای دیگر در سطح دنیا متوسط ظرفیت ترافیکی شرکت‌های پستی عدد ۵۰ است. البته باید به این نکته اشاره کنم که کشورهای صنعتی ظرفیت ترافیکی پستی‌شان بیشتر از سایر کشورها است.

* رشد ۱۶۰ درصدی ظرفیت ترافیکی در راستای ارائه خدمات پستی

نعمتی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت ملی پست در شرایط وجود بیماری کرونا با تشکیل ستاد بحران  تجهیزات مورد نیاز خدمت رسانی  را تأمین کرد که این کار با تأمین چندین مرتبه اعتبار مالی انجام شد.در شهرها کارگروه بحران شکل گرفت و اقدامات ویژه‌ای در راستای ارائه خدمات پستی انجام شد که با  رشد ۱۶۰ درصدی ظرفیت ترافیکی همراه بودیم . خرید و فروش الکترونیکی در استان های کشور یکی از مهم ترین عوامل این افزایش ترافیک بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترافیک پست حسین نعمتی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، مهرداد اقلیمی گفت: در جهت پیگیری و توسعه همکاری‌های صنعت برق و انرژی دو کشور ایران و ترکمنستان، هیاتی از این کشور وارد تهران شد.

وی ادامه داد: باهدف توسعه مناسبات دو کشور در حوزه برق و انرژی نشستی در شرکت توانیر برگزار و طی آن دو طرف در خصوص توسعه ظرفیت‌های مشترک، روند تسهیل تأمین منابع مالی احداث طرح خط سوم ارتباطی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

مدیرکل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر با بیان این که با احداث و بهره‌برداری از خط مذکور ظرفیت ارتباط الکتریکی بین دو کشور همسایه به حدود سه برابر افزایش می‌یابد، گفت: در این زمینه مطابق مناقصه برگزار شده از سوی طرف ترکمنی، پیمانکار ایرانی انتخاب و مقرر شده تا احداث بخش ترکمنستان خط انتقال سرخس (ایران) - ماری (ترکمنستان) به طول ۱۵۵ کیلومتر تا دو سال آینده احداث و تکمیل شود.

وی ادامه داد: بخش ایرانی این خط انتقال پیش‌ازاین احداث و تکمیل شده است.

مدیرکل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر خاطرنشان کرد: با احداث و تکمیل خط مذکور، ترانزیت برق ترکمنستان به کشور‌های ثالث از طریق شبکه سراسری برق ایران نیز در دستور کار دو طرف قرار خواهد گرفت.

به گفته اقلیمی، همچنین در جهت راهبرد توسعه و تقویت همکاری با کشور‌های همسایه در زمینه صدور کالا و تجهیزات برقی و خدمات فنی مهندسی بین دو طرف مذاکراتی انجام و توافق شد از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی شرکت‌های فعال و توانمند ایرانی در این بخش استفاده شود.

در این نشست همچنین تطبیق حساب‌های مالی میان دو کشور انجام و نهایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد