Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:25:14 GMT

توزیع انسولین در همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۱۱۶

توزیع انسولین در همدان

مدیر نظارت بر دارو، فرآو‌رده‌های بیولوژیک و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از توزیع انسولین و حل مشکل بیماران دیابتی خبر داد.

مرضیه مساعد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از رفع مشکل کمبود انسولین در استان خبر داد و اظهار کرد: این مشکل کشوری است اما تاحدود زیادی حل شده است.

وی با اشاره با اینکه بعد از ظهر روز گذشته انسولین در داروخانه‌های منتخب استان توزیع شده است گفت: بعد از این توزیع انسولین‌هایی هم وارد استان می‌شود و به مرور در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نظارت بر دارو، فرآو‌رده‌های بیولوژیک و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه روند مانند هفته گذشته نیست که نسبت به نبود یک یا دو نوع انسولین به مشکل جدی برخوردیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل حل شده اما نمی‌توان گفت که به وفور داروی انسولین وجود دارد اما طوری است که مشکل بیماران حل شود.

وی تاکید کرد: بیماران می‌توانند انسولین خود را برای روزهای آتی تهیه کنند تا این وضعیت مناسب شود.
مساعد در پاسخ با سوالی مبنی بر اینکه آیا در حال حاضر همه نوع انسولین در استان وجود دارد؟خاطرنشان کرد: اکثر داروها فراهم شده و در حالی که مقداری هم کمبود وجود دارد اما طوری است که پزشک می‌تواند جایگزین نوع دیگری از انسولین قلمی کند و نسبت به هفته قبل وضعیت بهتری داریم.

مساعد با اشاره به اینکه کمبودها کاملا رفع نشده اما فعلا در این هفته در وضعیت مناسبی قرار داریم تا اینکه منتظر روند هفته‌های آتی باشیم گفت: بیمار داروی خود را می‌تواند از داروخانه‌ای که قبلا دارو دریافت می‌کرد تهیه کند یا با شماره ۱۴۹۰ تماس گیرند تا اطلاع دهند از کجا این دارو تهیه شود.

وی با بیان اینکه بیماران می‌توانند با شماره ۳۸۳۸۱۸۰۱ و داخلی ۱۵۳ هم تماس گیرند و داروی خود را با کسب اطلاعاتی تهیه کنند بیان کرد: در حال حاضر خوشبختانه دارو برای داروخانه‌هایی که از قبل انسولین توزیع می‌کردند تکرار شده و فعلا مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: انسولین همدان مواد مخدر مدیر نظارت بر دارو مدیر نظارت بر دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • کشف محموله دارو در زابل
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور