Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سراج الدین عارف نیا پیش از ظهر یک شنبه در جلسه استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارکرد: روزی که پیک کرونا آغاز شد ارزیابی این بود که طی یک هفته میزان ترخیص و پذیرش یکی شود اما آمار بالا رفت و هنوز هم در بسیاری از بیمارستان ها این موازنه برقرار نشده است.

وی افزود: بیمارستان کلاله با تعداد حدود ۵۰ بیمار به حالت پلاتو (یکنواخت) رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف نیا با بیان اینکه در بیمارستان مینودشت روند بستری افزایشی است، تصریح کرد: بیمارستان مطهری و پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس هم ثبات داشته و بیمارستان شهدای این شهرستان هم تعداد بیماران از ۳۲ نفر به ۴۱ افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان طالقانی گنبدکاووس هم هشت الی ۱۰ نفر بستری هستند، بیان کرد: بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر به دلیل اعزام بیماران از گنبدکاووس سینوسی است.

عارف نیا با بیان اینکه بیمارستان علی آبادکتول هم حالت پلاتو دارد، گفت: بیمارستان پنج آذر گرگان در یک روز پیک زد اما روز بعد ترخیص داشتیم و هم اکنون با انتقال بار به بیمارستان صیاد شیرازی، ۷۰ نفر بستری هستند.

وی بیان کرد که تعداد بیماران صیاد شیرازی ۶۶ و تعداد کودکان بستری در طالقانی گرگان هم ۹ نفر است.

عارف نیا در خصوص بیمارستان آق قلا، گفت: تعداد بیماران از ۵۴ نفر به ۴۷ نفر رسیده و به ثبات نزدیک شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: در کردکوی هم روند بستری صعودی بوده و ۴۲ نفر بستری هستند.

عارف نیا با بیان که روند بستری بیماران در بیمارستان بندرگز کاهشی است، گفت: در ماه پیک (۲۰ خرداد تا ۲۰ تیرماه) سه هزار و ۳۵۰ نفر بستری شدند در حالی که در ماه آمار بستری ها هزار و ۲۷۴ نفر بستری بودند.

طبق گفته عارف نیا تعداد بیماران سرپایی سه برابر شده است.

وی گفت: باید دستورالعمل سخت تری در عید قربان اعمال شود تا کسی جرات برگزاری مراسم نداشته باشد.

کد خبر 4972078

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد حجاب و عفاف استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان تعداد بیماران نفر بستری عارف نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال