Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی کریمی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره چگونگی برگزاری کنکورهای پیش رو با توجه به شرایط کرونایی در کشور، افزود: همه نهادهای ذیربط از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، سازمان سنجش باید تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهارکرد: جان مردم، فرزندان این سرزمین و داوطلبان از همه چیز مهم‌تر است، اما طبق اخبار منتشر شده، کنکور با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ادامه داد: از آنجا که تعداد داوطلبان برای آزمون دکترا کم است، نگران کنکور آخر هفته- ۲۶ تیرماه- ویژه داوطلبان دوره دکترا نیستیم و همه نگرانی ما برگزاری کنکور سراسری در ۳۰ و ۳۱ مرداد است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد داوطلبان کنکور سراسری بسیار زیاد است که امیدواریم موج دوم کرونا تا روز برگزاری آزمون فروکش کند.

کریمی با اشاره به حضور وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: وزیر علوم و تحقیقات در این کمیسیون گفت که قرار است سامانه ای طراحی شود تا براساس آن سامانه، بخشی از داوطلبان در محله‌هایی که رقابت نیست، پذیرفته شوند.  اگر چنین شود و همین الان تعدادی از این داوطلبان بتوانند انتخاب رشته انجام دهند، جمعیت داوطلبان کم خواهد شد و برگزاری کنکور راحت تر خواهد بود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در این باره افزود: با این همه، تصمیم نهایی را باید ستاد ملی کرونا بگیرد و همه باید تابع این تصمیم باشیم.

همچنین قرار است کنکور دکتری ۲۶ تیرماه، کارشناسی ارشد دوم و سوم مردادماه و آزمون‌های کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به‌شکل همزمان در ۱۴ شهریورماه برگزار شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی علی کریمی بابل کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی کریمی بابل کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی علی کریمی بابل کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزاری کنکور شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد