Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@18:05:09 GMT

طرح ویژه بیمه آرمان برای شناورها

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۵۸۲

طرح ویژه بیمه آرمان برای شناورها

خبرگزاری آریا - سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه آرمان با اشاره به شرایط پوشش‌های بیمه‌ای این شرکت به مالکان شناورها، درخصوص مشاوره‌های تخصصی به این مالکان اعلام آمادگی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مازیار شفیعی درباره پوشش بیمه‌های بدنه و ماشین آلات شناورها، مسئولیت مالک شناور، مسئولیت در قبال آلودگی محیط زیست ناشی از سوخت شناور، پوشش مسئولیت در قبال برداشت لاشه شناور مغروقه و سایر پوشش‌ها حسب درخواست بیمه‌گذاران و بررسی شرایط توسط بیمه‌گر توضیحات تکمیلی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص پوشش بیمه‌های بدنه و ماشین آلات شناورها تحت کلوزهای موسسه بیمه‌گران لندن، خسارت و صدمات وارده به بدنه شناور و ماشین آلات نصب شده بر روی آنها از قبیل جرثقیل و… شرایط تحت پوشش قرار دادن آنها را به شرح زیر برشمرد:
-کلوز 280 (شامل پوشش خسارات جزیی و کلی شناور، هزینه نجات شناور، زیان همگانی و سه چهارم مسئولیت ناشی از تصادم با سایر شناورها)
-کلوز 284 (شامل پوشش خسارت کلی شناور، هزینه نجات شناور، زیان همگانی و سه چهارم مسئولیت ناشی از تصادم با سایر شناورها)
-کلوز 289 (شامل پوشش خسارت کلی و هزینه نجات شناور)
شفیعی در ادامه به پوشش مسئولیت مالک شناور در قبال خدمه و مسافرین اشاره کرد و افزود: پوشش مسئولیت در قبال آلودگی محیط زیست ناشی از سوخت شناور طبق موضوع کنوانسیون مسئولیت مدنی در قبال آلودگی ناشی از نفت سوخت کشتی‌ها است که مصوب سال 2001 میلادی اجباری برای شناورهای باظرفیت ناخالص 1000 تن و بالاتر است.
سرپرست مدیریت بیمه های باربری، کشتی و هواپیما همچنین پوشش مسئولیت در قبال برداشت لاشه شناور مغروقه را مورد بعدی این پوشش بیمه ای برشمرد که براساس موضوع ماده 12 کنوانسیون خارج سازی مغروقه موسوم به کنوانسیون نایروبی بوده که برای شناورهای با ظرفیت ناخالص 300 تن و بالاتر اجباری است.
وی همچنین درخصوص سایر پوشش های بیمه های اعلام کرد برحسب درخواست بیمه گذاران و بررسی شرایط توسط بیمه گر این خدمات بیمه ای نیز قابل ارائه خواهد بود.
شفیعی با اعلام اینکه شرکت بیمه آرمان در حال حاضر ظرفیت بالقوه مناسبی برای جذب پوتفوی بیمه‌های شناورها به صورت تخصصی دارد افزود: همچنین با توجه به اجباری بودن پوشش بیمه‌ای به منظور اخذ مجوز خروج شناورها در بنادر مختلف، این مهم فرصت مناسبی برای توسعه پورتفوی بیمه شناورها است.
وی در پایان اعلام کرد این مدیریت آمادگی دارد تا در راستای اصل مشتری‌مداری با ارائه مشاوره‌های تخصصی به مالکان حقیقی و حقوقی شناورها، ایشان را در اخذ مناسب ترین پوشش بیمه‌ای برای شناورهای تحت مالکیت یا مدیریت خود یاری کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسئولیت در قبال پوشش مسئولیت برای شناورها پوشش بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به عمر دو ساله صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج، از اعتبار ۹ همتی برای این صندوق در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد مهدی ناصحی در نشست خبری «روز بیماران خاص و صعب‌العلاج» که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۲ سال از عمر صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌گذرد. هنگامی که این صندوق ایجاد شد، میزان بودجه تخصیص یافته معادل ۵ همت (۵هزار میلیارد تومان) بود و در سال گذشته به ۷ همت رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر، میزان بودجه تخصیص یافته صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در سال جاری معادل ۹ همت است.

ناصحی با بیان اینکه موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در کانون توجه قرار گرفته است، افزود: دولت و وزارت بهداشت به موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج توجه کرده‌اند و بیمه‌های پایه در جهت پوشش خدمات گام برداشته‌اند. حدود ۲ سال از عمر صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌گذرد اما از شالکه بسیار خوبی برخوردار است.

وی درباره بیماری‌های تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج گفت: ۱۰۷ گروه از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش قرار دارند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند