Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:15:15 GMT

اعضای شورای شهر پالیز انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۰۹۴

اعضای شورای شهر پالیز انتخاب شدند

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر پالیز خبر داد.

مجید درویشی اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری دو روستای مزرعه بید و روستای جنت آباد مرکز دهستان سیدجمال در بخش مرکزی با ادغام به شهر تبدیل شدند و با تصویب هیئت وزیران و ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری به نام جدید شهر پالیز، به جمع دیگر شهرهای اسدآباد پیوست که در راستای مصوبه هیئت دولت و تلفیق دو روستای فوق به شهر پالیز، امروز اعضای شورای اسلامی شهر پالیز از بالاترین رأی های کسب شده بین اعضای دو شورای روستا به ترتیب به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر پالیز انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دعوت از اعضای شورای اسلامی دو روستای ادغام شده مزرعه بید و جنت آباد به شهر افزود: اعضایی که در این انتخابات رأی بالاتری داشتند، به عنوان پنج نفر اول به ترتیب صفی الله اسدی، رحمان مرادی، محمدشریف محمودی، یوسف نرگسی و حامد پناهی به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر پالیز و سه  نفر بعدی نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: در روز دوشنبه هفته جاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پالیز در فرمانداری برگزار خواهد شد که در این انتخابات رئیس شورا، نایب رئیس شورا، خزانه دار و سخنگو  شورای اسلامی شهر پالیز انتخاب و معرفی می شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، وی در پایان یادآور شد: با مشخص شدن هیئت رئیسه و وظایف اعضای شورا رسماً فعالیت خود را در شهر پالیز آغاز خواهند کرد که باید امکانات و شرایط را برای تشکیل شهرداری فراهم آورند ضمن اینکه اخذ مجوز کد شهرداری شهر پالیز در دست پیگیری بوده و با تأسیس شهرداری به طور رسمی شهر پالیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر اعضای شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد