Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر گزارش منتشر شده از سوی Counterpoint، در ماه آوریل 2020 عنوان «بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ گوشی هوشمند دنیا» توسط هوآوی فتح شد. با استناد به آمار و ارقام Counterpoint، هوآوی این موقعیت را در ماه بعد یعنی May نیز حفظ کرده‌است.

سهم بازار هوآوی در ماه آوریل ۲۱.۴ درصد بود و سامسونگ با فاصله‌ای قابل توجه، ۱۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد از بازار را در اختیار داشته است. البته سامسونگ توانست این فاصله را در ماه بعد کم کند. سهم بازار هوآوی در ماه می ۱۹.۷ درصد بود، در حالی که سامسونگ  با داشتن سهم ۱۹.۶ درصدی، با فاصله‌ کمی هوآوی را تعقیب می‌کرد. فقط در ماه می ۸۱.۹۷ میلیون دستگاه گوشی موبایل هوشمند روانه‌ بازار شده است.

بنابر اظهارات برخی تحلیل‌گران، هوآوی به این دلیل موفق شد در ماه‌های آوریل و می سامسونگ را پشت سر بگذارد که خط تولیدش را پس از شیوع کرونا به سرعت احیا کرد. بعد از همه‌گیری کرونا، هوآوی کارخانه‌هایش را فعال کرد و این موضوع به شرکت کمک کرد تا به سرعت به حالت عادی برگردد.

 

اما در تحلیل چرایی دستیابی به این موفقیت می‌توان تحلیلی از روند طی شده توسط هوآوی در سال‌های اخیر داشت. به این منظور بد نیست روند افزایشی میزان فروش شرکت هوآوی از سال 2010 تا 2019 را بررسی کنیم. نمودار زیر روند افزایش تعداد دستگاه‌های فروخته شده هوآوی و میزان درآمد این شرکت در این سال‌ها را نشان می‌دهد.

 

همانطور که مشخص است با شیبی مثبت و یکنواخت میزان درآمد و فروش هوآوی در 10 سال گذشته رشد کرده و موفقیت اخیر هوآوی نیز گامی دیگر در روند رو به رشد و برنامه‌ریزی شده این شرکت بوده است. هوآوی موفق شده برنامه‌ریزی‌های خود برای تبدیل شدن به برترین برند سازنده گوشی هوشمند را تبدیل به واقعیت کند که دستاوردی ویژه برای این شرکت به حساب می‌آید.

منبع: فردا

کلیدواژه: هوآوی سهم بازار جهانی گوشی هوشمند رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود

سعادتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه خودنویس یکی از مهم ترین برنامه های دولتی در حوزه بازار اجاره مسکن به شمار می‌رود که خود  باعث شده بازار مسکن به ثبات و آرامش برسد گفت: بازار اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که نیاز به ساماندهی داشت که دولت با راه اندازی این سامانه از سال گذشته این اقدام را انجام داده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش مدت زمان انتظار متقاضیان دارد و از سوی دیگر این اقدام  باعث می شود دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه  شود.

کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: بازار اجاره مسکن در حال حاضر می‌تواند زمینه را برای بهبود و تقویت قدرت مستاجران فراهم کند و از سوی دیگر این اقدام خود آرامش را به این بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: کاهش حق الزحمه‌های نجومی و همچنین  برچیده شدن دست مشاوران املاک متخلف از دیگر مزایای این سامانه به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟