Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اوقات فراغت از ۱۰ تیر تا ۵ شهریور ماه امسال در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علیرضا دولت آبادی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این طرح در ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری استان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این طرح فرصتی برای جذب جوانان و نوجوانان در کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح در سه سطح فرهنگ، هنر و نوآوری اجرا می شود که کلاس‌ها، همایش‌ها، نشست های محفلی، مسابقات مجازی، نمایشگاه قرآن و کتاب مجازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی و نشریات مجاری از جمله برنامه های ما در این طرح است.

دولت آبادی تصریح کرد: همچنین برگزاری کارگاه‌های طرود، نمایش، فیلم، داستان نویسی و نمایش نامه نویسی در این طرح پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اولین رویداد ایده‌پردازی کارآفرینی فرهنگی را در سه رشته خواهیم داشت و قبل از برگزاری این رویداد آموزش و توانمندسازی برگزار و تسهیلات جهت وارد شدن به بازار کار پرداخت می شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح روح مقاومت عنوان کرد: این طرح جهت آشنایی با روح مقاومت، الگو سازی و ارتقای فرهنگ مقاومت در کانون مساجد در قالب بازخوانی وصیت نامه شهدا، فیلم، آهنگ، صوت و عکس نوشت برگزار می شود.

دولت آبادی تصریح کرد: طرح سه شنبه های تکریم با هدف دیدار از خانواده و تجلیل از شهدای شاخص با رعایت دستورالعملهای بهداشتی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به طرح ابتکاری با همکاری کانون مساجد، موسسه مرهم و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در این طرح بیماران مادرزادی شناسایی و همه مراحل اعزام، اسکان، ویزیت، عمل و درمان بصورت رایگان خواهد بود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: همچنین جشنواره مسابقات سرود، تواشیح و نغمه های آسمانی نیز در کانون‌های مساجد استان برگزار می شود.

دولت آبادی با بیان اینکه همچنین برنامه معرفی روستای برتر فرهنگی استان را با محوریت نگاه همه جانبه به ظرفیت‌های استان خواهیم داشت، گفت: اولین سوگواره شعر آئینی همزمان با ماه محرم در استان اجرا خواهد شد. همچنین طرح نهضت سواد رسانه برای همه با پوشش ۱۰۰ کارگاه را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: مسابقه مجازی دل‌نوشته ای به امام رضا (ع) برگزار شد که ۱۴۰۰ اثر برای شرکت در این مسابقه ارسال شده و در آینده نزدیک برگزیدگان معرفی و تجلیل خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح اوقات فراغت مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود دولت آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

سرپرست آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز برگزاری امتحان نهایی متوسطه در سه آموزشگاه استان اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی رحیم، امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: چهار درصد جمعیت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد یعنی سه هزار و ۷۱۱ دانش‌آموز را، دانش‌آموزان عشایری تشکیل می‌دهند.

وی افزود: مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۳۰ نفر نیروی آموزشی و اداری کار آموزش سه هزار و ۷۱۱ دانش‌آموز عشایری را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برعهده دارند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امتحانات نهایی پایه متوسطه سال‌جاری برای نخستین‌بار در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخورپوله و سیدالشهدای چهارتخته برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: پیش از این امتحانات پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام «محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون» برگزار می‌شد.

وی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد در صورت اخذ نشدن این مجوز باید کیلومترها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ دانش‌آموز در این چهار حوزه امتحانی مذکور افزون بر خطرات جاده‌ای هزینه‌های زیادی را برای طی کردن در مسیرهای سخت گذر می‌پرداختند.

وی تصریح کرد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش‌آموزان استان در هفت حوزه برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی عشایر به‌صورت ثابت، نیمه‌ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی این اداره کل قرار گرفته‌اند.

کد خبر 750721

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت