Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:44:54 GMT

ایجاد هشت مسیر سبز به حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۵۲۲

ایجاد هشت مسیر سبز به حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه در مناطق پیرامونی حرم مطهر با توجه به محدودیت تملک زمین امکان ایجاد بوستان کمتر از دیگر مناطق بوده، مدیریت شهری شهرداری مشهد طبق برنامه ریزی‌های انجام شده به ایجاد ره باغ در این منطقه پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: به منظور تسهیل حرکت زائران در مسیر‌های دسترسی به حرم مطهررضوی در خیابان شارستان که یکی از پرترددترین معابر است و امکان ایجاد دسترسی به هشت محور منتهی به حرم مطهر را ایجاد می‌کند، هشت ره باغ در حال احداث است.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: در حاشیه این معابر علاوه بر فضای سبز و مبلمان، فضای مخصوص پیاده روی و ایستگاه‌هایی برای استفاده مسافران از حمل ونقل عمومی در نظر گرفته شده که به اسامی بهشت نامگذاری شده است.

یعقوبی با اشاره به اینکه تنها ره باغی که به طور کامل به بهره‌برداری رسیده است و از خیابان آیت الله شیرازی، شارستان رضوی یک آغاز و به بست شیخ طوسی منتهی می‌شود «ره باغ طوبی» است، بیان کرد: یکی دیگر از ره باغ ها، ره باغ رضوان است که از انتهای بلوار رضوان آغاز و به حد فاصل بست شیخ طوسی و شیخ طبرسی منتهی می‌شود و تا کنون ۹۷ درصد تملک آن انجام شده است.

او تصریح کرد: ره باغ فردوس نیز از حاشیه نوغان ۴ آغاز و به بست شیخ طبرسی منتهی می‌شود که کار اجرایی و تملک آن ۲۵ درصد انجام شده است.

معاون شهردار مشهد با بیان اینکه تملک ره باغ نعیم ۱۰۰ درصد انجام شده است و از میدان امر به معروف و نهی از منکر آغاز و به صحن نواب صفوی منتهی می‌شود، تاکید کرد: ره باغ بهشت و ره باغ سلام که از دیگر ره باغ‌های در نظرگرفته شده است، از نبش خیابان شهید شوشتری آغاز و به صحن شهید نواب صفوی منتهی می‌شود که تملک و کار اجرایی آن ۷۰ درصد انجام شده است.
بیشتر بخوانید: رونق بخشیدن به اصناف فعال با افزایش زیبایی بخشی در شهر یعقوبی به تملک ۵۰ درصد از ره باغ جنان اتمام اجرا فاز اول آن به مساحت ۸۰۰ مترمربع اشاره و اظهار کرد: ره باغ پردیس از میدان شهید حججی آغاز و به صحن جامع رضوی منتهی می‌شود که این ره باغ با ۹۰ درصد پیشرفت، کار اجرایی آن به اتمام رسیده است.

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات شهری شهرداری انجام شده منتهی می شود ره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محسن ذاکریان در همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد که با همکاری بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و جمعیت هلال احمر استان امروز در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آمار‌های غیررسمی در کشور نشان می‌دهد که سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در سطح کشور انجام می‌شود، عددی که بسیار نگران‌کننده بوده و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

وی تصریح کرد: مرکز نفس در سال ۱۴۰۰ کار خود را در مشهد و با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین سالم آغاز کرد و تاکنون بیش از ۳ هزار مورد جلوگیری از سقط عمد جنین سالم در نقاط مختلف کشور توسط مرکز نفس انجام شده است.

رئیس قرارگاه نفس کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات