Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:18:14 GMT

۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کرمان بستری شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۹۷۵

۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کرمان بستری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در حال حاضر در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند را ۳۳۶ نفر ذکر و اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۰ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۲ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۸۵ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۷ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳۲ نفر هم از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را دو هزار و ۵۸۱ نفر بیان کرد و افزود: طی ۲۴ ساعته گذشته ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کرمان بستری شده‌اند.

شفیعی گفت: این موارد شامل ۳۶ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دو مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۹ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سه مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۰ مورد حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر شامل شش نفر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، چهار نفر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دو نفر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

وی اظهار کرد: مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون ۲۳۴ نفر است.

کد خبر 4972245

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شفیعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد استانداری سمنان حجاب و عفاف سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری

 

قاسم محمدی‌نژاد، دبیر ستاد استانی آزمون‌های سراسری استان کرمان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان، گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی فرایند برگزاری آزمون‌ها، برای تمامی داوطلبان آرزوی موفقیت کرد و افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که به تفکیک زیر است:

تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی

تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی

تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر

تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی

به گفته وی، جمع تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی ۵ گانه، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز