Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:54:30 GMT

مربی شهرخودرو: رویاپردازی نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۵۰۳۲

مربی شهرخودرو: رویاپردازی نمی‌کنیم

«سیدداود سیدعباسی» در گفت و گو با ایرنا، در خصوص تساوی تیم های شهرخودرو و سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ما دقیقه نود و هفتم گل مساوی را خوردیم و این بسیار تلخ بود. نمی‌دانم روی چه اساسی داور ۷ دقیقه وقت اضافه گرفت. خیلی جالب است که در زمین خودمان هم علیه ما به راحتی پنالتی می گیرند و همین اتفاقات رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این توجیه نیست و ما باید بازی را مدیریت می کردیم.

وی درباره اختلاف امتیاز ۱۴ امتیازی تیمش با پرسپولیس در صدر جدول و اینکه رسیدن به پرسپولیس بسیار دشوار است، گفت: از همان اول هم نگاهی به قهرمانی نداشتیم. الان هم نگاه به قهرمانی رویا پردازانه است. نه برای شهرخودرو بلکه برای دیگر تیم‌ها همین طور است. واقعا قهرمانی هدف ما نیست و به دنبال کسب یکی از سهمیه آسیایی هستیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو ادامه داد: رقابت در صدر و انتهای جدول سخت شده و همه باید برای جایگاهشان بجنگند. دقیقا شرایط ما مثل شرایط جنگ است. تکلیف قهرمانی که تقریبا مشخص است، هدف تیم‌های بالای جدول برای کسب سهمیه است. الان شرایط طوری شده که هر تیمی می‌خواهد سه امتیاز را بگیرد که این کار را بسیار دشوار می‌کند.

سید عباسی در واکنش به استعفای مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری شهرخودرو گفت: این تصمیمی بود که خود سرآسیایی گرفت. با او تلفنی صحبت کردم و باید به تصمیمش احترام گذاشت. البته قطعا باشگاه تمهیداتی در این خصوص خواهد داشت تا مشکل حل شود. بیشتر از این نمی توانم در مورد این مسئله صحبت کنم و نظری هم نمی‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جمع تیم شهرخودرو بازیکن کرونایی وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: پاسخ تست کرونای تیم ما تازه به دست ما رسیده و خوشبختانه همه منفی است. با این حال واقعا برگزاری لیگ سخت است و فوتبال اولویت مردم نیست، امیدوارم فکر به خاطر این مسئله شود.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد مشخص شدن برنامه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و هر سه روز بازی کردن تیم ها در این مسابقات گفت: واقعا سخت است که هر سه روز یک بار بازی کنیم، آنهم در این شرایط که استرس کرونا و مصدومیت وجود دارد. واقعا سوال من این است که چطور قرار است این مسابقات برگزار شود؟ ما همین الان چند بازیکن مصدوم داریم.

سید عباسی ادامه داد: همانطور که پیش بینی می کردم در لیگ برتر هرج و مرج به پا شده و بازی کردن در این وضعیت بسیار سخت است. فقط مانده‌ام که ما چطور قرار است از کشور خارج شویم و با تیم‌هایی از بحرین و عراق میزبانی کنیم، امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

برچسب‌ها شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر خودرو مشهد شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟

دیدار تیم‌های فوتبال ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران روز ۱۱ اردیبهشت امسال به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد و تیم میزبان توانست با برد یک بر صفر مقابل تیم تهرانی، کمی به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده و از منطقه خطر جدول لیگ دسته ۲ فاصله بگیرد.

در این دیدار حسین پرورش تک گل بازی را برای تیم ۹۰ ارومیه زد تا این تیم با سه امتیازی که کسب کرد به ۳۰ امتیازی برسد و از منطقه خطر چهار امتیاز فاصله داشته باشد؛ چهار امتیازی که می‌تواند در ۲ هفته پایانی رقابت ها، این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

اما این دیدار، یک حاشیه داشت که در دقیقه ۱۱ رقم خورد و آن، درگیری صورت گرفته بر سر سیلی‌ای بود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه به مربی تیم اسپاد تهران زد.

در این فیلم دیده می‌شود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه پس از حواشی ایجاد شده در کنار زمین، به صورت مربی تیم اسپاد سیلی می‌زند که با واکنش اعضای کادر فنی مواجه می‌شود.

در پی انعکاس این خبر در رسانه‌های مختلف، مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه با انتشار ویدئویی به این موارد واکنش نشان داده و توضیحاتی ارائه کرده است.

یحیی بهاری در این باره گفت: هرگونه بی اخلاقی در فوتبال را رد کرده و با آن می‌کنیم، اگر کسی هم مرتکب بی اخلاقی شده، قطعا توسط ارکان فدراسیون فوتبال مورد مواخذه قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مربی تیم اسپاد به لحاظ اخراج از مسابقه توسط داور، حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود.

وی اظهار کرد: این امر موجب ایجاد تنش و حاشیه در مسابقه شده بود و عوامل حاشیه زمین بیشترین سعه صدر را نشان دادند تا بازی وارد حاشیه نشود.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه ادامه داد: تیم نود ارومیه نیاز به سه امتیاز این بازی داشت و به صورت جوانمردانه داخل زمین سه امتیاز را گرفته است.

بهاری گفت: جلو حق گردن ما از مو باریک‌تر بوده و مقابل ظلم بی پروا خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند