Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، ازدواج آسان جوانان و آسان گیری و همراهی جامعه در این استا را یک ضرورت دانست و گفت: پذیرش ازدواج آسان و اقبال به آن نیاز به آگاهسازی، اطلاع رسانی و تبلیغ دارد و دستگاه‌های مسئول باید بیش از پیش به این مهم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضرورت کمک به جوانان برای ازدواج آسان را با توجه به شرایط سخت اقتصادی متذکر شد و خاطرنشان کرد: تحقق این مهم؛ بخشی در گرو حمایت‌های دولتی است و خوشبختانه در سال ۹۸ بیش از هزار میلیار تومان تسهیلات با بهره چهار درصد برای ازدواج جوانان پرداخت شده که این رقم ۳ درصد بالاتر از میانگین کشوری بوده است و امسال نیز تاکنون ۳۴ درصد از این تسهیلات برابر با میانگین کشوری پرداخت شده است.

استاندار بهره گیری از توانمندی و ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی در این مورد را بسیار مهم دانست و گفت: اساسنامه مجمع خیرین ازدواج در سطح ملی به تصویب رسیده و در مازندران نیز طی همین هفته؛ اعضا آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان معرفی می‌شوند.

حسین زادگان، افزود: ازدواج جوانان یکی از مسائل اساسی مردم و جامعه ماست و امیدوار هستیم که مردم و خیرین بدرستی نقش را خود در راستای ازدواج آسان جوانان ایفا نمایند و دستگاه‌های دولتی نیز مکلف شدند از همه ظرفیت خود در این خصوص استفاده نمایند.

مقام عالی دولت در مازندران، پر کردن و غنی سازی اوقات فراغت جوانان را از دیگر موضوعات بسیار مهم این بخش برشمرد و اظهار داشت: مقرر شد تا از ظرفیت خالی دستگاه‌های اجرایی اعم از مکان‌ها و زمان‌های آزاد و خالی آنها برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و کانون‌هایی که جوانان برای ایجاد خانه جوانان بتوانند از آن استفاده نمایند، بهره گیری شود و دستگاه‌ها مکلف شدند تا طی ۷۲ ساعت آینده این اطلاعات را در اختیار بگذارند.

استاندار ادامه داد: با مشارکت و حضور مردم و محله محور کردن اداره این اماکن می‌توان در جهت مدیریت بهتر و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی در جهت غنی سازی اوقات فراغت و رشد و پرورش جوانان اقدام کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک و پویش من ماسک می زنم، افزود: ورزشکاران و قهرمانان و پهلوانان ورزشی به عنوان گروه‌های محبوب و جوانان و همه عزیزانی که مورد اقبال جامعه هستند، در قالب این کمپین جامعه را در صیانت از سلامت خود ترغیب کنند.

حسین زادگان، یادآور شد: خوشبختانه بر اساس آمار؛ در سایه اطلاع رسانی رسانه‌ها و آگاهی بیشتر مردم از افزایش شیوع بیماری، در ۴۸ ساعت گذشته، نوعی تغییر رفتار در مردم مشاهده می‌شود اما این مطلوب نیست و همچنان از مردم عزیز تقاضا داریم نسبت به زدن ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حداکثر اهتمام را داشته باشند و ضمن پیوستن به این کمپین، دیگران را هم در پیوستن به این پویش ترغیب کنند.

کد خبر 4972258

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران ستاد ساماندهی امور جوانان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد استانداری سمنان حجاب و عفاف سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه ازدواج آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد