Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@17:45:44 GMT

مرگ مشکوک 2 جوان در شهرستان نور

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۵۲۷۸

مرگ مشکوک 2 جوان در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از مرگ 2 جوان 33 ساله بر اثر گازگرفتگی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زمان شالیکار از مرگ ۲ جوان ۳۳ ساله بر اثر گازگرفتگی در آن شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ ۲ جوان ۳۳ ساله در منطقه بلده، ماموران انتظامی بخش بلده به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده، این افراد که با محصور کردن اتاقی در یک ساختمان نیمه‌کاره با استفاده از پلاستیک، اقدام به روشن کردن آتش در آن کرده بودند، به علت مسدود شدن ورودی‌های هوا دچار خفگی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: با حضور عوامل امدادی جسد این افراد به سردخانه منتقل و علت تامه این حادثه در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرگ مرگ مشکوک مرگ ۲ جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید هادی موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال امروز از دستگیری رباینده کودک ۱۸ ماهه گیلانی در خلخال خبر داد و اظهار کرد: در پی خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه یک خانواده گیلانی در استان گیلان و متواری شدن رباینده به سمت شهرستان خلخال با یک دستگاه پراید سواری

پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده قضایی و با پوشش محور‌های مواصلاتی به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری سواری پراید مورد نظر در حوزه خلخال شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

موسوی ادامه داد: رباینده با همت پلیس دستگیر و با تماس تلفنی با خانواده کودک این کودک صحیح وسالم به خانواده تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال بیان کرد: پلیس در هر زمان و در هر شرایطی خود را موظف به تامین امنیت و آرامش مردم دانشته و دراین عرصه مسوولانه و متعهدانه تلاش می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل