Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از  تغییر ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه ۲۳ تیرماه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، بنابر اعلام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بخش‌نامه تغییر ساعت کاری در راستای ضرورت صرفه جویی در مصرف برق از فردا در ادارات استان اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: این تغییرات با عنایت به مصوبه تیرماه 97 هیئت وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما جهت رعایت الگوی مصرف برق و همچنین موافقت استاندار با درخواست مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، عملیاتی می‌شود. 

حسینی گفت: پیرو این تصمیم، ساعت کاری دستگاه های اجرایی در سراسر استان از روز دوشنبه 23 تیرماه تا روز جمعه 31 مردادماه تغییر می‌کند. 

ساعت کاری ادارات استان لرستان تغییر کرداحتمال کاهش ساعت کاری ادارات در گلستان؛ ولتاژ برق در روستاهای شرق استان تقویت شد

وی تأکید کرد: مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی هستند از این قاعده مستثنی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:45 صبح تا 13:45 دقیقه است.

به گفته وی ساعت فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت 6:45 دقیقه تا 12:45 دقیقه تعیین شده است. 

حسینی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران خواست به منظور کاهش مصرف برق ضمن رعایت سایر مقررات، به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل 25 درجه سانتیگراد و خارج کردن تمام وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار، بر حسن اجرای برنامه، نظارت دقیق داشته باشند. 

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است گزارش میزان صرفه جویی ناشی از این تغییرات را به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارائه کند.

انتهای پیام/252/س

R41348/P/S6,56/CT12 بیشتر بخوانید... تغییر ساعت کاری ادارات ایلام از اول تیرماه اجرایی می‌شود یزد| تغییر ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی استان یزد از صبح امروز کلید خورد تغییر ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی از ابتدای تیر ماه آغاز می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسعه مدیریت و منابع استانداری استانداری خراسان جنوبی تغییر ساعت کاری ادارات ادارات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی

لحظات دلهره‌آور نجات مسافران سواری از سیل در روستای کرغند قاینات خراسان جنوبی منتشر شده است؛ جدی نگرفتن هشدارهای هواسناسی در این روزها باعث خسارات و گرفتاری‌های بسیاری در برخی از نقاط کشور شده است.

کد خبر 750694

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • فیلم| لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند