Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی ۱۷ واحد مسکونی معلولان و مددجویان بهزیستی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

آیین واگذاری همزمان ۲۱۰۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور امروز یکشنبه ۲۲ تیر با حضور وحید قبادی دانا؛ رییس این سازمان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، سهم خراسان جنوبی ۱۷ واحد مسکونی بود که با حضور مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار سربیشه و شماری از مسئولان در شهر مرزی درح از توابع شهرستان سربیشه افتتاح شد.

اعتبار هر کدام از این واحدهای مسکونی ۳۸۵ میلیون ریال است که ۳۵۰ میلیون ریال آن توسط بهزیستی و سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال سهم آورده مددجو بوده است. 

در این آیین ضمن تحویل کلید به صاحبخانه، از فرماندار، رییس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه و دست اندرکاران ساخت خانه‌های مددجویان تقدیر شد. 

اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از سال ۸۸ (ابتدای شروع نهضت مسکن) تاکنون ۲ هزار و ۱۱۸ واحد مسکونی جز ۱۷ مورد امروز را تحویل توانجویان و مددجویان متقاضی مسکن در استان داده و ۴۲۱ واحد دیگر در حال ساخت است که ۶۰ واحد در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

۲۱ تا ۲۷ تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان بهزیستی خراسان جنوبی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند