Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از منفی بودن تست کرونا تمامی بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: هنوز تمرینات تیم ایرانجوان بوشهر برای ادامه لیگ دسته دوم کشور آغاز نشده است و این تیم در بلا تکلیفی به‌سر می‌برد. - اخبار استانها -

مهدی قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به بلاتکلیفی تیم ایرانجوان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران اظهار داشت: مدیران باشگاه ایرانجوان بوشهر به دنبال منابع مالی برای بازیکنان این تیم برای آغاز تمرینات هستند اما هنوز منابع مالی برای این تیم تامین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از منفی بودن تست کرونا تمامی بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: هنوز تمرینات تیم ایرانجوان بوشهر برای ادامه لیگ دسته دوم کشور آغاز نشده است.

وی با اشاره به ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران از میزبانی تیم ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر خبر دادو اضافه کرد: این در حالی است که برنامه ادامه رقابت‌های دسته دوم باشگاه‌های ایران از سوی سازمان لیگ فوتبال اعلام شده که  تیم ایرانجوان بوشهر روز 29 تیرماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهرمیزبان  شهرداری بم است.

بوشهر| 2 بازیکن ایرانجوان بوشهر به تیم پارس جنوبی جم پیوستند مهدی: به زودی درباره مسابقات بانوان و لیگ‌های دسته‌های دوم و سوم تصمیم‌گیری می‌شود برمک: لیگ‌های دسته‌های دوم و سوم فوتبال بچه سرراهی شده‌اند/ این مسابقات به خاطر لیگ برتر که چیزی در آن نیست، خراب نشود

قنبری در پایان خواستار توجه  مسئولان استان بوشهر به تیم مردمی ایرانجوان بوشهر برای ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور شد.

انتهای پیام/190/ف

R41363/P/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... بوشهر| ۲ بازیکن ایرانجوان بوشهر به تیم پارس جنوبی جم پیوستند ۷ میلیارد ریال برای پرداخت به تیم ایرانجوان بوشهر اختصاص یافت مشکلات مالی تیم ایرانجوان بوشهر به حداقل می‌رسد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر تیم ایرانجوان بوشهر ایرانجوان بوشهر لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند