Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@15:14:01 GMT

کشف محموله بزرگ خودروی قاچاق از یک شناور

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۱۰۹

صراط: سردار احمدعلی گودرزی از کشف ده‌ها دستگاه خودروی خارجی قاچاق در سواحل بوشهر خبر داد و اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر مستقر در جزیره خارک با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند تعدادی خودروی خارجی را با یک فروند شناور به صورت غیرقانونی وارد سواحل شهرستان بوشهر کنند.

به گزارش تسنیم، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، با اجرای گشت دریایی هدفمند، شناور حامل خودرو‌های خارجی را در نزدیکی سواحل بوشهر شناسایی و در یک اقدام به موقع آن را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این پرونده، تصریح کرد: مرزداران در بازرسی از شناور توقیفی، ۳۵ دستگاه انواع خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با تقدیر از تعامل و همکاری مرزنشینان و ساحل‌نشینان استان بوشهر، تأکید کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از مرز‌های ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودرو قاچاق خودرو قاچاق قاچاق کالا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی عملیات امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر با موفقیت پایان یافت.

مصطفی حاجی رضایی روز چهارشنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی درخواست کردن دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق