Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@09:35:25 GMT

فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۱۷۰

فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد

به نقل از باشگاه پرسپولیس، دکتر علیرضا حقیقت، پزشک سرخ‌پوشان پایتخت درباره آخرین وضعیت هافبک این تیم اظهار کرد: محسن ربیع خواه از ناحیه کف پای خود احساس ناراحتی می‌کرد و برای معاینات بیشتر جهت گرفتن MRI اعزام شد. در جواب آزمایش‌های دقیق مشخص شد که یک استخوان در کف پای ربیع خواه دچار شکستگی شده و به این ترتیب این بازیکن سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زیر نظر کادر پزشکی تمرین خواهد کرد و تلاش می‌کنیم زودتر از موعد مقرر او را به تمرینات گروهی بازگردانیم.

به این ترتیب و با توجه به فشرده بودن هفته‌های پایانی لیگ برتر، به نظر می‌رسد که هافبک پرسپولیس ادامه رقابت‌های فصل نوزدهم لیگ برتر را از دست داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محسن ربیع خواه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی