Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در جلسه ستاد پیشگیری کرونا گفت: نظارت بر عملکرد ادارات، مکان‌های عمومی و اصناف جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب ۲۰ تیم بازرسی در سطح شهر تشدید خواهد شد.

او افزود: با کلیه افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را در جامعه رعایت نمی‌کنند برخورد خواهد شد و متخلفان مستقیما به مراجع قضایی ذی ربط معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکنند فشار مضاعفی به جامعه پزشکی وارد می‌شود؛ و افزایش آمار مبتلایان به کرونا نشان از بی تفاوتی برخی مردم به نکات بهداشتی و نادیده گرفتن کرونا است.

رستمی بیان کرد: از عموم شهروندان درخواست میکنم در خانه بمانند و از رفت و آمد‌های غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت حضور در سطح جامعه حتما پروتکل‌های بهداشت عمومی را رعایت کنند.

او تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم با مسئولین شاهد کاهش شیوع این ویروس در سطح شهرستان باشیم چراکه با ادامه سهل انگاری و ساده انگاری این بیماری از سوی برخی از شهروندان ناگزیر خواهیم بود ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های بیشتری را اعمال کنیم. تجمع در آرامستان‌های بخش رخ ممنوع شد جعفر رضوانی بخشدار رخ گفت: تجمع در آرامستان‌های بخش رخ جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ممنوع تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

او افزود: از آنجائیکه آرامستان‌ها یکی از مراکز جمعیتی است، بر اساس دستورات ابلاغی از سوی مرکز بهداشت و به‌منظور اجرای اقدامات پیشگیرانه، رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، حفاظت از سلامت عمومی جامعه، دفن اموات با حضور حداقلی و بستگان درجه یک انجام می‌شود.

بخشدار رخ ادامه داد:خطر ابتلا به بیماری کرونا باید توسط مردم جدی تلقی شود و اهالی منطقه رخ با رعایت فاصله گذاری هوشمند و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند و ازشرکت در تجمعات خودداری و به اطلاع رسانی‌ها و هشدار‌های لازم جهت پیشگیری بیماری کرونا بیش از پیش اهمیت دهند.   تشکیل پرونده قضایی برای برگزارکنندگان مراسم عروسی در کدکن  محمدی بخشدار کدکن گفت: با نقض کنندگان دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا خبر برخورد قاطع می شود.
بیشتر بخوانید:   تربت حیدریه در وضعیت قرمز کرونا او افزود: برای برگزارکنندگان مراسم عروسی در روستای چولانک به دلیل اقدام برخلاف دستورالعمل‌های بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی پرونده تشکیل و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام// ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اجرای پروتکل بهداشتی افزایش آمار مبتلایان به کرونا رعایت بهداشت در ادارات دستورالعمل های بهداشتی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه خبر داد.

محمد جواد امیری گفت: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

 به گزارش روابط عمومی  اورژانس تربت حیدریه وی ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده