Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری قطر، وزارت بهداشت قطر امروز یکشنبه به موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور اشاره کرد و از شناسایی ۴۷۰ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ساعات گذشته در این کشور خبر داد تا شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور به ۱۰۳ هزار و ۵۹۸ نفر برسد.

همچنین وزارت بهداشت قطر شمار فوتی های ناشی از کرونا در این کشور تا به امروز را ۱۴۷ نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر وزارت بهداشت سلطان نشین عمان نیز از شناسایی ۱۳۱۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد تا شمار مبتلایان به کرونا در این سلطان نشین به ۵۶ هزار و ۱۵ نفر برسد.

وزارت بهداشت عمان همچنین به ۹ مورد فوتی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و شمار فوتی های ناشی از کرونا در این کشور را ۲۵۷ نفر اعلام کرد.

مقامات بهداشتی سلطان نشین عمان از بهبودی ۸۴۳ بیمار کرونایی هم طی ساعات گذشته خبر دادند.

کد خبر 4972363

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا قطر عمان ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان عربستان سعودی فلسطین سوریه ایران روسیه دونالد ترامپ افغانستان ترکیه امارات متحده عربی کرونا در این کشور ابتلا به کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند

پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس عبدالعلی علی عسکری رئیس این هلدینگ اعلام کرده بود نام باشگاه به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد.

با این حال مسئولان این هلدینگ از این تصمیم منصرف شده و استقلال با همان نام فعلی‌اش ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • نگاه هند به جنوب خلیج فارس؛ نزدیکی به امارات، عربستان و عمان
  • عسکری: با هماهنگی وزارت ورزش برای تغییر پسوند «استقلال» اقدام می‌کنیم
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس