Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فواد حسین، وزیر خارجه عراق از همتای آلمانی خود خواست تا برای حذف این کشور از لیست سیاه کشور‌های با خطر پولشویی و نقض در مقررات تامین مالی تروریسم کمک کند.

بنا به نوشته اسپوتنیک، هایکو ماس و فواد حسین، وزاری خارجه آلمان و عراق در گفت‌و‌گویی تلفنی به بحث و رایزنی در خصوص مسائل دو جانبه و منطقه‌ای پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: فواد حسین از وزیر خارجه آلمان خواسته است تا از خروج عراق از فهرست کشور‌های در معرض خطر بالای پولشویی و تامین مالی تروریسم حمایت کند.

عراق از اکتبر سال ۲۰۱۶ در لیست سیاه کشور‌های مشکوک به نقض عدم تامین مالی تروریسم قرار گرفت. در این فهرست نام عربستان، پاناما، پورتوریکو، باهاما، کره شمالی، افغانستان، پاکستان، سوریه، ایران، لیبی، یمن و تعداد انگشت شماری از کشور‌های آفریقایی در کنار عراق به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه عراق هایکو ماس اقدام تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، میخاییل وینیارسکی سرمربی موفق لهستانی تیم ملی والیبال آلمان اسامی سی بازیکن را برای مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مشخص کرد که همه ستاره‌ها در آن حضور دارند. آلمان اخیرا موفق شد به شکل ناباورانه‌ای جواز حضور در المپیک را کسب کند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها:

پاسورها: لوکاس کامپا، یان زیمرمن، یوهانس تیلیه، لئون درویساژ، اریک بورگراف و نئو لومن

قطر پاسورها: گئورگی گروزر، فیلیپ جان و یان بومه

سرعتی‌زن‌ها: فلوریان کراگه، آنتون برمه، توبیاس کریک، یوشوا کنستمان، کارلیتزک مولر، لوکاس مازه، یانیک گورالیک و سیمون تورویه

قدرتی‌زن‌ها: کریستین فروم، روبن شات، دنیس کالیبردا، موریتز کارلیتزک، تیم پیتر، موریتز ریچرت، اریک روهرز، توبیاس براند، تئو مووینکل، نیکو مِیِر و لورنز کارلیتزک

لیبرو‌ها: یولیان زینگر و گراون

دیگر خبرها

  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی