Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرکل بهزیستی استان کرمان روز یکشنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تأسیس سازمان، کمک به تامین مسکن برای مددجویان و خانواده‌های دارای بیش از ۲ معلول را ضروری دانست و افزود: یکی از اولویت‌های مهم بهزیستی توانمندسازی و تامین مسکن مددجویان به ویژه خانواده‌های دارای بیش از ۲ معلول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباس صادق زاده با اشاره به تحویل ۳۴واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول در استان کرمان تصریح کرد: همزمان با افتتاح ۲هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور در ۱۷ شهرستان استان نیز مراسم افتتاح واحدهای مسکونی برگزار شد. 

وی از قیمت تمام شده واحدهای مسکونی به ارزش ریالی یکصد میلیارد ریال خبر داد و افزود : ۳۲ میلیون ریال این اعتبارات از محل کمک‌های بلاعوض تامین شده است. 

 مدیرکل بهزیستی استان کرمان میزان تسهیلات کم بهره را ۵۳ میلیارد ریال و میزان مشارکت مددجویان را ۱۵میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های استانی مددجویان و افراد دارای معلولیت از پرداخت عوارض شهرداری ، دهیاری و همچنین پرداخت حق امتیاز آب ، برق و گاز به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال معاف شدند.

برچسب‌ها کرمان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سازمان بهزیستی کشور کرمان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت