Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:37:42 GMT

اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۰۷۳

اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در ایلام

مدیر کل بیمه سلامت ایلام، از اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک با هدف ارتقا ارائه خدمات بهینه خبر داد .

نورالدین رحیمی مدیر کل بیمه سلامت ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک با هدف ارتقا ارائه خدمات بهینه خبر داد و گفت: اجرای این طرح، آغازی برای تشکیل پرونده‌های الکترونیک و ایجاد بانک اطلاعاتی بیماران دانست و آن را گامی ارزشمند در حوزه سلامت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برقراری انضباط مالی، جلوگیری از هدر رفت منابع، یکسان سازی سیاست‌های سازمان‌های بیمه گر، افزایش رضایتمندی مراکز درمانی را از جمله مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیک دانست.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام به تمهیدات کرونایی سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و  گفت: بیماران مبتلا به کرونا که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای هستند در صورت تمایل به پرداخت کل مبلغ مصوب در همان تاریخ مراجعه کنند و دفترچه درمانی برایشان صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد کل بیمه شدگان اداره کل ۳۸۷‌ هزار نفر بوده که در قالب صندوق کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، سلامت همگانی و ایرانیان تحت پوشش است.

رحیمی خاطر نشان کرد: جهت سهولت در ارائه خدمات به بیمه شدگان با ۲۱ دفتر پیشخوان در استان ایلام قرارداد همکاری منعقد کرده‌ایم که سالیانه ۲۶۴ هزار خدمت توسط این دفاتر به بیمه شدگان این اداره کل ارائه می‌شود. 

انتهای پیام/ 970813

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت ایلام بیمه بیماران الکترونیک طرح نسخه نویسی بیمه سلامت کل بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت