Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:42:20 GMT

رقابت رئال مادرید و اینتر برای جذب ستاره فرانسوی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۲۶۶

رقابت رئال مادرید و اینتر برای جذب ستاره فرانسوی

انگولو کانته، هافبک 28 ساله و فرانسوی چلسی مورد توجه دو باشگاه اینتر و رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، خرید ستاره های جدید و البته جوانگرایی فرانک لمپارد باعث شده انگولو کانته برای چلسی مانند فصول قبل غیرقابل فروش نباشد و نشریه گازتا دلااسپورت مدعی شد اینتر و آنتونیو کونته برای خرید این بازیکن جویای شرایط شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته در سال 2016 زمینه انتقال انگولو کانته از لسترسیتی به چلسی را فراهم کرد و هافبک فرانسوی نیز نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی این تم در لیگ برتر داشت.

 

 

انگولو کانته رابطه بسیار خوبی با کونته دارد و با توجه به علاقه اینتر به خرید یک هافبک جدید، نام او در لیست نراتزوری قرار گرفته است. اما اینتر تنها تیم خواهان این هافبک ریزنقش نیست و زین الدین زیدان نیز همیشه سبک بازی انگولو کانته را تحسین کرده و می تواند در این تابستان برای خرید او اقدام کند.

 

میانگین سنی خط میانی رئال مادرید پایین نیست و زیدان می خواهد نیروی جدیدی به خط هافبک تیمش تزریق کند. به نظر می رسد چلسی که تا به حال ستاره هایی چون تیمو ورنر و حکیم زیاش را جذب کرده و به شدت به دنبال خرید کای هاورتز نیز است، مشکلی با جدایی انگولو کانته نداشته باشد و برای تامین بودجه لازم خریدهای تابستانی، اجازه جدایی او بعد از چهار فصل موفق در لندن را صادر کند.

انگولو کانته نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 نقل و انتقالات اروپا آنتونیو کونته اینتر میلان زیدان (سرمربی) رئال مادرید چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: انگولو کانته نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 نقل و انتقالات اروپا آنتونیو کونته اینتر میلان زیدان سرمربی رئال مادرید چلسی انگولو کانته رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است