Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:20:42 GMT

تغییر ساعت کاری ادارات از فردا دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۵۷۱

تغییر ساعت کاری ادارات از فردا دوشنبه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: بخشنامه تغییر ساعت کاری در راستای ضرورت صرفه جویی درتغییر ساعت کاری ادارات از فردا دوشنبه مصرف برق در ادارات استان اعمال می‌شود.

او افزود:این تغییرات با توجه به مصوبه تیر ماه ۹۷ هیئت وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما برای رعایت الگوی مصرف برق و همچنین موافقت استاندار با درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان اینکه پیرو این تصمیم، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان از روز دوشنبه ۲۳تیر تا روز جمعه ۳۱مرداد تغییر می‌کند گفت:مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی هستند، از این قاعده مستثنی هستند.

بیشتر بخوانید

 اعلام تغییر ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی بیرجند

او افزود:بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶و۴۵ دقیقه صبح تا ۱۳و۴۵ دقیقه است.

حسینی گفت: ساعت فعالیت ادارات در روز‌های پنجشنبه هر هفته ساعت ۶و۴۵ دقیقه تا ۱۲و۴۵ دقیقه تعیین شده است.

او از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران خواست:برای کاهش مصرف برق، ضمن رعایت سایر مقررات، به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل ۲۵درجه سانتیگراد و خارج کردن تمام وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار، بر حسن اجرای برنامه، نظارت دقیق داشته باشند.

حسینی افزود: بر اساس این دستورالعمل شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است گزارش میزان صرفه جویی ناشی از این تغییرات را به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارائه کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت کاری مصرف برق شرکت برق تغییر ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان

به گزارش تابناک، علاءالدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: دریا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۶۰ سانتی‌متر امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اما از فردا (دوشنبه) در برخی از ساعات نامناسب پیش بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر فعالیت تدریجی سامانه بارشی از فردا (دوشنبه) در گیلان است که بر این اساس باران‌های رگباری گاهی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها موقتی خیلی شدید، کاهش دما متوسط پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس، مه آلودگی، رعد و برق و احتمال تگرگ تا چهارشنبه هفته جاری در استان پیش بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان با تاکید بر ضرورت مدیریت ورودی و خروجی آب در زمین‌های کشاورزی و تمهیدات لازم اضافه کرد: از توقف، استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

وی بیان کرد: رانندگان در ترددهای جاده‌ای به ویژه در ارتفاعات، دامنه‌ها و محورهای کوهستانی احتیاط کنند و از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب شود.

حسینی اظهار کرد: اسب‌وونی تالش با ۹ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۲۶ درجه بیشترین دمای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۳۰ درجه و رطوبت ۵۰ درصد است.

آسمان گیلان در زمان حاضر صاف تا نیمه ابری است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • اوقات شرعی اهواز، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • فال انبیا فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • اوقات شرعی فردا یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم 
  • اوقات شرعی فردا شنبه، پانزدهم اردیبهشت