Web Analytics Made Easy - Statcounter

نراتزوری پس از دو بازی بدون برد، به دنبال پیروزی مقابل گراناتا است.

طرفداری- در چارچوب هفته سی و دوم سری آ در فصل 2019/20، اینتر دوشنبه شب میزبان تورینو خواهد بود.

مشخصات بازی تاریخ ساعت ورزشگاه داور سه شنبه، 24 تیر 00:15 جوزپه مه آتزا داویده ماسا

بررسی وضعیت دو تیم و رتبه در جدول

اینتر در بازی اخیر خود برابر هلاس ورونا به تساوی 2-2 رسید درحالی که تورینو 3-1 برشا را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نراتزوری اگر در این بازی پیروز شود، با لاتزیو هم امتیاز خواهد شد اما به دلیل شرایط بهتر جای این تیم را در رده دوم جدول می گیرد. تورینو نیز که 7 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، در بازی های پایانی خود به دنبال این است فصل را با رده بهتر از پانزدهمی به پایان برساند.

رده تیم برد تساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز 4 اینتر 19 8 4 65 33 +32 65 15 تورینو 10 4 17 37 57 -20 34 غائبین بازی استفانو سنسی و نیکولو بارلا غائبین اینتر هستند و در مورد حضور ویکتور موزس شک و تردید وجود دارد. در تورینو بازِلی مصدوم و زاتزا محروم هستند. ترکیب احتمالی

مصاف های اخیر رو در رو در سری آ

نکات آماری اینتر و تورینو تاکنون 151 بار به مصاف هم رفته اند که در آن 66 پیروزی سهم نراتزوری و 36 پیروزی سهم گراناتا بوده درحالی که 49 بازی نیز بین دو تیم با تساوی خاتمه یافته است. تورینو در 6 بازی آخر خارج از خانه خود در سری آ شکست خورده است. همچنین این تیم در 5 دیدار از 6 دیدار آخر خارج از خانه خود حداقل 2 گل را دریافت کرده است. اینتر در 5 مسابقه از 6 مسابقه آخر خود حداقل 2 گل را به ثمر رسانده است. آنتونیو کونته به عنوان سرمربی 5 بار مقابل تورینو قرار گرفته که در تمامی این دیدارها برنده بوده است.  مورنو لونگو، سرمربی فعلی تورینو تنها یک بار برابر اینتر قرار گرفته که در آن 3 بر صفر شکست خورده است. در آن بازی که در سال 2018 برگزار شد، لونگو سرمربی فروزینونه بود. پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد

آفتاب‌‌نیوز :

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد