Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز طی مراسمی از پنجمین پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، نشست تخصصی قرارگاه رسانه‌ای استان  ظهر امروز با حضور سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع)، مدیر کل صدا وسیما، و جمعی از مدیران رسانه‌ای استان در سالن کنفراس روزنامه خراسان برگزار و در حاشیه این جلسه از پوستر پنجمین جشنواره ابوذر رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در 10 محور اصلی شامل شعار سال، فرهنگ رضوی و زیارت، بصیرت و دشمن شناسی ، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، گام دوم انقلاب، مثلث اقتصادی،کمک همدلانه  و مواسات و همدلی و نیز مدافعان سلامت  برگزار می‌شود.

معرفی خبرنگاران برای خدمت افتخاری در حرم رضوی توسط سازمان بسیج رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این جلسه از فراهم شدن امکان خدمت افتخاری خبرنگاران در حرم رضوی هم خبر داد.

عباس محمدیان با اعلام این خبر افزود: طبق تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی و آستان قدس رضوی امکان خدمت افتخاری اهالی رسانه فراهم شده است.

وی تاکید کرد: سازمان بسیج رسانه معرفی نامه برای خدمت افتخاری در حرم رضوی ارائه و با این معرفی خبرنگاران می‌توانند در بخش ویلچر به زائران خدمت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اعلام کرد: هر یک از اهالی رسانه که شوق خدمت به زائران بارگاه منور رضوی را دارند بدون هیچ شرایط خاصی می‌توانند به این افتخار نائل شوند.

محمدیان افزود: خبرنگاران برای دریافت معرفی نامه خدمت افتخاری در حرم رضوی میتوانند هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ به فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند.

گفتنی است؛ اهالی رسانه خراسان رضوی میتوانند با شماره تلفن ۳۸۳۳۵۱۱۴ برای کسب اطلاع بیشتر تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد رسانه پنجمین جشنواره ابوذر سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد

 علی سرگزی در پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری با عنوان "سی ترمی" اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و فرمانداری زهک و هنرمندان این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی و هنری هر برنامه‌ای که موجب شادی و نشاط دل‌های مردم شود را با هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان حمایت می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری این منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب به تنگه احد، بیان کرد: مردمان غیور و دلاور سیستان نه تنها به گردن این استان بلکه به گردن ایران حق دارند.

وی با تاکید بر توسعه سیستان در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری ادامه داد: هر آنچه که ما انجام می‌دهیم وظیفه ما است و ما خدمتگزار مردم هستیم و هیچ وظیفه‌ای هم جز خدمت گذاری نداریم.

سرگزی تاکید کرد: در سیستان و بلوچستان چرخ فرهنگ و هنر به همت مردم و دستگاه‌های متولی فرهنگی و هنرمندان و پیشکسوتانی که ما را در این امر یاری می‌کنند در حال چرخش است.

وی با اشاره به شور و نشاط حاکم در منطقه سیستان به واسطه ورود آب، افزود: امیدواریم این موهبت الهی ادامه پیدا کند و آنچه سیستان را زنده نگه می‌دارد آب است و پس از آن فرهنگ و هنر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت