Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@16:22:27 GMT

قیمت گوشت قرمز چقدر باید باشد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۶۳۷

قیمت گوشت قرمز چقدر باید باشد؟

رویداد۲۴ براساس نرخ‌های بازار؛ درحال حاضر قیمت هر کیلوگرم دام زنده در استان‌های مختلف برای گوسفند بین ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان و برای گوساله بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان است. همچنین توزیع عمده گوشت قرمز کشتار نیز برای گوسفند بین ۸۰ تا ۹۸ هزار تومان و برای گوساله نیز بین ۴۸ تا ۶۲ هزار تومان است.

بر این اساس درحالی یک دام (گوساله یا گوسفند) معادل ۵۰ درصد گوشت و مقادیر زیادی نیز فرآورده‌هاى فرعی می‌دهد که قیمت عمده کشتار آن ۲/۳ برابر قیمت دام زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مرغ ارزان شد

قابل ذکر است براساس عرف بازار؛ قیمت نهایی هر کیلوگرم گوشت قرمز با احتساب خالص لاشه؛ فرآوردهای فرعی و هزینه‌های حمل‌ونقل و ... نباید بیش از ۲ برابر و در شرایط فعلی (کاهش تقاضای فرآوردهای فرعی همانند کله‌پاچه و ...) نیز نباید بیش از ۲/۱ برابر باشد. این درحالی است که طی روزهای اخیر قیمت کشتار عرضه عمده بین ۲ تا ۲/۳ برابر دام زنده است که این میزان درنهایت به نرخ ۲٫۵ برابری به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت گوشت کالاهای اساسی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!