Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:06:05 GMT

لمپارد هم خواهان ستاره پرحاشیه رئال مادرید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۵۳۱

لمپارد هم خواهان ستاره پرحاشیه رئال مادرید شد

لوکا یوویچ، ستاره صربستانی و 22 ساله رئال مادرید مورد توجه باشگاه چلسی نیز قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ماندن لوکا یوویچ در رئال مادرید مهیا نیست و او در آستانه جدایی قرار گرفته است. یک سال قبل او بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در فرانکفورت و به ثمر رساندن 36 گل مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفت، اما این رئال مادرید بود که موفق شد لوکا یوویچ را با رقم 55 میلیون یورو جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما لوکا یوویچ در فصل اول تنها موفق به زدن 2 گل برای تیمش شد و رفتار پرحاشیه اخیر او و عدم رعایت قوانین بهداشتی باعث شده رئال مادرید دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن نداشته باشد. نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد چلسی شرایط انتقال لوکا یوویچ را در نظر گرفته است.

 

رئال مادرید احتمالا حاضر است با رقمی در حدود 30 میلیون یورو نیز لوکا یوویچ را به فروش برساند. چلسی چند روز قبل رسما با تیمو ورنر، گلزن آلمانی و 23 ساله لایگپزیش به توافق رسید و حالا به دنبال اضافه کردن یک بازیکن دیگر به خط حمله است. لوکا یوویچ قراردادی شش ساله با رئال مادرید دارد، اما زین الدین زیدان در بسیاری از بازی ها حتی نام او در لیست نیز قرار نداده و انتقال به لیگ برتر محتمل ترین گزینه برای این بازیکن صربستانی است. لسترسیتی نیز برای خرید لوکا یوویچ در روزهای اخیر وارد عمل شده است.

نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 لوکا یوویچ نقل و انتقالات اروپا فرانک لمپارد چلسی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 لوکا یوویچ نقل و انتقالات اروپا فرانک لمپارد چلسی رئال مادرید رئال مادرید لوکا یوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید

ستاره فرانسوی برای سکونت در مادرید به اندازه «خرید ۱۵ آپارتمان در تهران هزینه کرد».

به گزارش فارس، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش ۱۸.۵ میلیون یورو (بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران‌ترین فوتبالیست دنیا با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید ۱۵ آپارتمان ۱۰۰ متری در داخل تهران (با میانگین متری ۸۱ میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید ۵ ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه ۲۰ میلیون یورو است.

امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه‌ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو ۱۰ خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می‌آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!