Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتور، این باشگاه درباره ممنوعیت مصاحبه ارکان باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی با ۲ رسانه‌ ورزشی بیانیه ای صادر کرد.

"باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی همواره احترام خاصی برای اصحاب محترم رسانه قائل بوده و هست و خود را ملزم به تعامل دوجانبه با این قشر زحمتکش می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اندک رسانه‌هایی هستند که در این میان رویه نادرستی در پیش گرفته و خبر‌ها و گزارش‌های غیر واقعی و غیر مستند منتشر کرده و همین موضوع باعث تکدر خاطر هواداران عزیز تراکتور و ماشین‌سازی شده است.

به دلیل احترام به خواسته‌ی قلبی هواداران پرشمار تراکتور و ماشین‌سازی که از این موضوع گلایه‌مند بوده و هستند اعلام می‌دارد از این پس تمام عوامل مجموعه تراکتور و همچنین ماشین‌سازی (اعم از مدیران و مسئولان، مربیان، بازیکنان، اعضای کادر و ...) حق صحبت با یک سایت و یک روزنامه‌ی ورزشی را ندارند.

با توجه به بررسی‌های انجام شده از سوی این دو باشگاه و ارسال چندین مطلب مستند از سوی هواداران عزیز تیم‌های آذربایجانی، سایت اینترنتی ورزش‌سه و روزنامه‌ی گل به عناوین مختلف به ناحق با درج اخبار و گزارش‌های خارج از عرف و واقعیت باعث دل‌آزردگی مجموعه باشگاه‌ها و هواداران شده‌اند.

تنها دلیل این اطلاعیه، اول به دلیل تکریم هواداران و علت نام بردن از این دو رسانه تنها ارج نهادن به زحمات سایر رسانه‌ها و خبرنگاران است.

بدیهی است که باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی همچنان خود را در کنار خبرنگاران و عکاسان شریف و بدون غرض می‌بینند و حفظ احترام آن‌ها را ضروری می‌دانند."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور باشگاه ماشین سازی باشگاه های تراکتور و ماشین سازی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۵ دقیقه به شروع بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن از مرحله یک شانزدهم جام حذفی باقی مانده و استقبال هواداران از این بازی اندک است.

کد خبر 6089282

دیگر خبرها

  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن