Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:14:43 GMT

خوشه طلایی شانس صعود به رتبه دوم جدول را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۰۳۶

خوشه طلایی شانس صعود به رتبه دوم جدول را از دست داد

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های خوشه طلایی و بادران تهران در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای ایران که از ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه شامگاه یکشنبه در ورزشگاه شهید چمران برگزار شد، در نهایت با برتری مهمان تهرانی همراه شد.

شاگردان محسن عاشوری که اندوخته امتیازی خوبی در جدول رقابت ها دارند، امیدوار بودند با شکست حریف رده نهمی در مکان دوم جدول قرار گیرند و این هدف حتی تا پایان نیمه نخست هم محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با حملات یاران ساوجی آغاز شد و ابتدا در دقیقه ۱۱ این دیدار «مصطفی نوروزی» خوشه طلایی را پیش انداخت و در ادامه «محمد سرافراز» هم با زدن گل دوم این تیم تا حدی خیال هم تیمی هایش را بابت کسب سه امتیاز این دیدار راحت کرد اما شاگردان فرهاد کاظمی با کامبکی باشکوه ورق را به سود خود برگرداندند.

«پویا سیف پناهی» پیش از سوت پایان نیمه نخست و در دقیقه ۴۴ نخستین گل بادران را وارد دروازه میزبان کرد تا با صحبتهای بین دو نیمه سرمربی این تیم، روند موفق خود را در نیمه دوم نیز تداوم بخشند.

در دقیقه ۷۲ این دیدار «حسین کریمی» گل دوم و به فاصله ۱۰ دقیقه بعد «امیر میربزرگی» نیز گل سوم بادران تهران را به ثمر رساندند تا این تیم در عین ناباوری سه امتیاز نخستین دیدار خانگی خوشه طلایی در دوران بعد از شیوع کرونا را کسب کند و به رتبه هفتم جدول صعود کند.

البته با این باخت هنوز شرایط خوشه طلایی برای صعود به لیگ برتر مناسب است و با توجه به پنج دیدار باقیمانده و فاصله ۲ امتیازی این تیم با آلومینیوم اراک در مکان دوم به نظر می رسد شاگردان عاشوری همچنان از شانس های مسلم صعود به لیگ برتر ایران خواهند بود.

 این هفته نمایندگان استان مرکزی در کسب نتیجه مقابل حریفان تهرانی خود ناکام ماندند و آلومینیوم اراک نیز از تیم هوادار شکست خورد ولی با شرایط مناسبی که هر دو تیم در جدول دارند، این امیدواری وجود دارد که برای نخستین بار نماینده ای از استان وارد رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور شود.

دیدار خوشه طلایی و بادران برای اولین بار زیر نور ورزشگاه شهید چمران که اخیرا عملیات اجرایی آن به اتمام رسید، برگزار شد.

برچسب‌ها فوتبال ساوه لیگ آزادگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساوه لیگ آزادگان فوتبال ساوه لیگ آزادگان خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه