Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:16:56 GMT

خبرگزاری مهر استان سمنان تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۹۱۳۶

خبرگزاری مهر استان سمنان تقدیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی امام‌جمعه شاهرود شامگاه یکشنبه در حاشیه دیدار با خبرنگاران خبرگزاری‌های فعال در شهرستان شاهرود و همچنین برخی فعالان فضای مجازی با اهدای لوح تقدیر از سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری مهر استان سمنان تقدیر کرد.

این تقدیر به‌واسطه تولید بیش از ۱۸۰ باکس محتوای رسانه‌ای شامل خبر، گزارش، مصاحبه و گزارش تصویری از ابتدای شیوع کرونا در سطح استان سمنان و به‌خصوص شهرستان شاهرود و گزارش عملکرد قرارگاه مردمی مقابله با کرونا در ایام شیوع این بیماری در کنار تولید محتوای فرهنگی در ماه رمضان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از لوح تقدیر امام‌جمعه شاهرود و رئیس قرارگاه مردمی مقابله با کرونا و مواسات این شهرستان خطاب به خبرگزاری مهر استان سمنان آمده است: زندگی امروز بیش از هر زمان مرهون تلاش فعالان عرصه اطلاع‌رسانی است، این فعالان باید آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و تنویر افکار عمومی در ساخت‌های مختلف را وجهه همت خود قرار دهند طبعاً علم و دانش و تخصص و تعهد در کنار امانت‌داری و حفظ آبروی اشخاص و حفظ آرامش عمومی باید مدنظر این عزیزان باشد.

در دیگر بخش این لوح می‌خوانیم: ادای وظیفه در این عرصه حساس که دشمنان اسلام و انقلاب و ایران هم‌چشم طمع به آن دوخته‌اند و از طرفی بی‌مهری دوستان هم ممکن است در میان آید، کار را دشوار می‌کند و اینجا است که شکیبایی و صبر و جهاد می‌تواند دشواری را کم کرده و نسبت به ادامه راه انگیزه مضاعف شود.

در این لوح همچنین آمده است: به‌پاس رسالت تأثیرگذار و کوشش‌های شما در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و رزمایش همدلی و مواسات خصوصاً در ماه رمضان و اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی و نیز آموزش‌های پیشگیری از ویروس کویید ۱۹ از شما تقدیر می‌کنیم.

خبرگزاری مهر استان سمنان از ابتدای شیوع کرونا در استان به‌طور میانگین روزانه نزدیک به دو باکس محتوای خبری و آموزشی درباره کویید ۱۹ به جامعه ارائه کرده است.

کد خبر 4972515

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان ویروس کرونا عباس امینی خبرگزاری مهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام بیرجند حجاب و عفاف استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان خبرگزاری مهر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ حجاج شاهرود

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پیش از ظهر شنبه همایش بزرگ حجاج شاهرودی در سالن البرز شرقی برگزار شد. گزارش اختصاصی مهر را از این همایش مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6096308

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • همایش بزرگ حجاج شاهرود
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان