Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصمیم شهرداری تهران برای تبدیل ستاد گردشگری به شرکت گفت: من به عنوان عضو شورای شهر تهران مخالف این کار هستم، چون نص صریح مصوبه ماده ۷۲ برنامه سوم توسعه شهر تهران این است که ستاد گردشگری باید به سازمان گردشگری تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با تبدیل ستاد گردشگری به شرکت، آن وقت شهرداری رقیب بخش خصوصی می‌شود. در حالی که کار‌های اقتصادی جزء وظایف شهرداری نیست.

او افزود: اگر این ستاد تبدیل به سازمان شود، دیگر رقیب بخش خصوصی نیست، ضمن اینکه موظف می‌شود برای صنعت گردشگری تسهیل گری کند و به آن‌ها امکانات دهد.

خلیل آبادی با تأکید بر اینکه شهرداری نباید رقیب شرکت‌های گردشگری شود، گفت: شهردرای باید برای آن‌ها بستر خدمات بهتر را فراهم کند تا آن‌ها گردشگر بیشتری جذب کنند و در نهایت به توسعه پایدار شهری برسیم.

بیشتر بخوانید

کتابخانه تخصصی گردشگری افتتاح شد برگزاری سال نو چینی در تهران، نوروز و عاشورا در چین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران گردشگری تهران مدیریت شهری شورای شهر عضو شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح به یک درگیری داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان گفت: کشور‌هایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

وی تاکید کرد که با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

این عضو ارشد حماس افزود: ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم.

حمدان اضافه کرد: عملیات رفح بیشتر از اینکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای (رژیم) اسرائیل تبدیل شده است.

وی در ادامه تاکید کرد که شاخه نظامی حماس مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • حمله به رفح به یک درگیری داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد