Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:10:08 GMT

مصرف برق تهران در وضعیت هشدار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۸۰۷

مصرف برق تهران در وضعیت هشدار قرار گرفت

به گزارش ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ حسین صبوری روز یکشنبه با بیان این که در روز شنبه؛ ۲۱ تیرماه در ساعت ۱۵، مصرف برق چهار هزار و ۱۹۴ مگاوات در پایتخت، ثبت شده است گفت: شرایط فعلی با توجه به افزایش قابل ملاحظه دمای هوا، در صورت عدم همکاری مشترکان می تواند کنترل پایداری شبکه را با مشکلاتی روبرو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بسیج تمامی امکانات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت برای تامین برق مورد نیاز مشترکان خبر داد و تاکید کرد: گرچه با اقدامات انجام شده شبکه توزیع برق پایتخت در حال حاضر، پایدار است اما شیب منحنی مصرف برق و همچنین در پیش بودن روزهای گرم، ممکن است در روزهای آتی در صورت عدم همکاری مشترکان، نگران کننده باشد.

وی افزود: استفاده صحیح از سامانه های سرمایشی، بزرگ ترین کمک شهروندان و مشترکان فهیم این شرکت به کنترل بار شبکه توزیع برق در تهران و همچنین کشور است از این رو تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی عدد ۲۴ درجه سانتیگراد یا بالاتر و استفاده از برنامه های پیش فرض متنوع کاهش مصرف برق در این دسته از سامانه ها، کمکی موثر در بهینه سازی مصرف برق است.

تهران ۴.۵ میلیون مشترک برق دارد.

برچسب‌ها شهر تهران مصرف بهینه برق شركت سهامی برق منطقه ای تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران مصرف بهینه برق شهر تهران مصرف بهینه برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت