Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:01:19 GMT

پیکر شهید مدافع سلامت در اصفهان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۰۷۴۳

پیکر شهید مدافع سلامت در اصفهان تشییع شد

سید محمد موسوی، متخصص اطفال بیمارستان حضرت زهرا (س) اصفهان بود که بدلیل ابتلا به بیماری کرونا روز شنبه بیست و یکم ماه تیر، جان باخت و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

مراسم تشییع این پزشک صبح امروز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابل بیمارستان الزهرا(س) اصفهان برگزار و سپس پیکر وی در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک متخصص از حدود ۱۰ روز گذشته به بیماری کرونا مبتلا شد و در سن ۵۹ سالگی بر اثر ابتلا به این بیماری درگذشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با صدور پیامی گفت: شهادت همکار فرهیخته و متعهد شهید فداکار سید محمد موسوی که در جبهه جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید برای جامعه دانشگاهی علوم پزشکی اصفهان بسیار سخت و جانکاه است.

بهروز کلیدری تاکید کرد: این شهید مدافع سلامت نمونه کامل پزشکی متعهد و متخصص و تلاشگر بود که برای مداوای بیماران از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در سال‌های اخیر خدمت در یکی از محرومترین مناطق شهر اصفهان مشغول خدمت رسانی بود.

۲ پزشک به نام‌های مجید فرهاد و سعید حقیقی و یکی از کارکنان بیمارستان نطنز به نام علی اسد سلطانی از دیگر شهدای مدافع سلامت استان اصفهان هستند که در ماه‌های گذشته  بر اثر کرونا جان باختند.

همچنین شهید مدافع سلامت محمود ایروانی محمدآبادی که به‌دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شده است.

حدود پنج هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در عرصه مقابله با بیماری کرونا فعالیت دارند.

تاکنون بیش از ۲۵۷ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد جان‌باختگان کرونا به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهید اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهید اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا شهید اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان علوم پزشکی اصفهان مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت