Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال دو تیم فوتبال نود ارومیه و مس کرمان در پایان ۹۰ دقیقه بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کشور روز گذشته 22 تیرماه مس کرمان میزبان تیم فوتبال نود ارومیه بود و در پایان 90 دقیقه بازی، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال مس کرمان در برابر 90 ارومیه متوقف شدمدیر تیم مس کرمان: انتقام ما گرفتن 3 امتیاز بازی امروز استکاپیتان تیم فوتبال مس کرمان: نتیجه بازی با مس رفسنجان پایان دنیا نیست؛ هشت ایستگاه تا رسیدن به لیگ برتر پیش‌رو داریمتمرینات نارنجی پوشان تیم فوتبال مس کرمان برای صعود به لیگ برتر فوتبال به روایت تصویر

هر دو تیم در صورت پیروزی می‌توانستند در جدول رده‌بندی صعود کنند اما فرصت‌سوزی کرده و به یک امتیاز بسنده کردند و با این تساوی مس کرمان 51 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در رده سوم قرار گرفت و نود ارومیه نیز با 48 امتیاز در رده پنجم ایستاده است.

انتهای پیام/511/ف

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نود ارومیه استان کرمان بیشتر بخوانید... ورزشگاه شهدای مس کرمان چقدر ایمن است؟ + تصاویر هیاهوی نارنجی در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر هندبال ایران؛ مدیران مس کرمان برای تیم آسیایی خود دست و دلبازی می‌کنند کاپیتان تیم مس کرمان: آقایان بپذیرند که ورزش با ورزشی‌ها آرامش بیشتری دارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نود ارومیه استان کرمان تیم فوتبال نود ارومیه استان کرمان تیم فوتبال مس کرمان نود ارومیه دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که تا قبل از مسابقه اخیر با مس رفسنجان کمترین شانس را برای بقا در لیگ برتر داشت، با پیروزی در این مسابقه خانگی و کسب سه امتیاز ارزشمند حالا شانس بیشتری برای حفظ سهمیه خود به دست آورده است.

فراز کمالوند و شاگردانش که به امتیاز 19 رسیده‌اند در 4 هفته پایانی لیگ برتر برای بقا به آب و آتش خواهند زد و برای این منظور با برد اخیر روحیه بیشتری هم پیدا کرده‌اند.

نفتی‌ها حالا خود را برای مسابقه سخت و حساس با آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر آماده می‌کنند. آنها با تیمی بازی دارند که در دو هفته گذشته نیز با دو قعرنشین دیدار کرده است. اراکی‌ها دو بازی گذشته خود را مقابل فولاد خوزستان و پیکان تهران برگزار کردند که از این دو بازی 4 امتیاز کسب کردند و بازنده نشدند.

بی‌شک بازی کردن با شاگردان مجتبی حسینی که توانایی‌های فنی خود را به خوبی نشان داده‌اند، روز سختی را می‌تواند برای فراز کمالوند رقم بزند. این سرمربی باتجربه اما امید دارد با توجه به نبرد حساس فولاد مقابل استقلال و دیدار رودرروی نساجی و استقلال خوزستان با پیروزی در اراک در جدول بالاتر بیاید و از شانس بقای بیشتری برخوردار شود.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ بالاخره آفساید بود یا نبود؟
  • ۳ مدعی صعود به لیگ برتر پیروز شدند؛ نفت MIS از قافله جا ماند
  • لیگ یک / بی‌فایده برای دو تیم نارنجی
  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی