Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:55:55 GMT

فاز نخست محور باجگاه - صدرا تعیین تکلیف می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۰۹۹۵

فاز نخست محور باجگاه - صدرا تعیین تکلیف می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، اعضای شورای ترافیک شهرستان با تاکید فرماندار شیراز و در راستای پاسخ به درخواست‌های مکرر اهالی شهر صدرا مبنی بر افتتاح و بهره برداری از این لاین مسیر، از این پروژه واقع در منطقه باجگاه بازدید کردند.

بنا بر این گزارش و با استناد به اطلاعات ارائه شده از سوی پلیس راه، اخیراً مسیر مذکور برای ساعاتی به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته، اما به دلیل عدم رعایت قانونِ ورود ممنوع، توسط برخی رانندگان خاطی، تردد در این مسیر مسدود گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای ترافیک شهرستان شیراز در حاشیه این بازدید، گفت: در راستای حل این نقیصه، لازم است که شرکت عمران صدرا، تمامی پیش نیازهای لازم جهت بازگشایی مسیر از قبیل دوربین‌های نظارتی، تابلوها، علائم، کانکس و هزینه استقرار عامل نظارتی جهت جلوگیری از تخلف را تهیه و جهت اعمال قانون، در اختیار پلیس راه قرار دهد.

محمد رضا امیری همچنین از رسیدگی به این مهم در جلسه اضطراری شورای ترافیک استان طی هفته جاری خبر داد و افزود: پلیس راه و شرکت عمران صدرا هر گونه اقدامی را که لازمه افتتاح و بهره برداری قانونی از قسمتی از پروژه باند صدرا به شیراز می‌باشد را اعمال و جهت تعیین تکلیف در اسرع وقت به شورای ترافیک شهرستان گزارش نمایند.

کد خبر 4972750

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شیراز محمدرضا امیری شیراز ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان شورای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود