Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: در یک سال گذشته ۴۷۰ میلیارد تومان برای مردم قم هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، داوود علیمحمدی به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی عددی بالغ‌بر 470 میلیارد تومان در سال 98 برای هزینه درمان بیمه‌شدگان در شهر قم هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه در یک سال گذشته را 5 میلیون مراجعه عنوان کرد و افزود: با توجه به مراجعات انجام‌شده هزینه پرداخت‌شده به بیمارستان‌های طرف قرارداد تأمین اجتماعی عددی بالغ‌بر 300 میلیارد تومان بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم تعداد بیماران مراجعه‌کننده به بیمارستان امام رضا(ع) را نیز اعلام و تصریح کرد: در طول یک سال گذشته 61 هزار نفر به بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه مراجعه کرده‌اند که مراجعه  11 هزار و 500 نفر به بیمارستان امام رضا (ع) بوده است.

وی عملکرد بیمارستان امام رضا(ع) را در دوران کرونا بسیار موفق ارزیابی کرد و گفت: بیمارستان امام رضا(ع) بعد از بیمارستان فرقانی و کامکار سومین بیمارستانی بود که با تمام ظرفیت در اختیار بیماران کرونایی قرارگرفته و عملکردی بسیار مثبت در کشور و دنیا ثبت کرده است.

علیمحمدی ‌روند نوبت‌دهی را نیز تشریح و بیان کرد: نوبت‌دهی‌ها در بیمارستان امام رضا (ع) به‌صورت سامانه تلفنی، اینترنتی و برای بازنشستگانی که امکان استفاده از دو مورد قبل را ندارند به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان  قم خود را امانت‌دار پول مردم خواند و تأکید کرد: تصمیم‌گیری‌ها بر اساس مصلحت و ارائه خدمات بهتر اتخاذشده و به‌زودی 2 هزار تخت نیز درمجموع به ظرفیت درمانی قم اضافه می‌شود.

وی از حذف تمدید تاریخ اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی به‌صورت حضوری خبر داد و مطرح کرد: تمدید تاریخ اعتبار دفترچه‌ها به‌صورت 6 روش انجام‌شده و یکی از مشکلات بیمه‌شدگان عدم لینک سازمان تأمین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی است که در حال رفع آن هستیم.

علیمحمدی در پایان همچنین از پرداخت بدهی تأمین اجتماعی به بیمارستان‌های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی نیز خبر داد و گفت: 60 درصد بدهی تأمین اجتماعی با سایر سازمان‌ها و مراکز طرف قرارداد با تأمین اجتماعی نیز تا اسفند 98  تسویه شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمارستان امام رضا میلیارد تومان تأمین اجتماعی طرف قرارداد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند