Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@04:30:29 GMT

کشف محموله مهمات جنگی در دروازه اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۰۷۹

کشف محموله مهمات جنگی در دروازه اصفهان

 باند قاچاق سلاح به مرکز ایران منهدم شدند و از آنها  ۲۰۰ قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند سازمان‌دهی شده قاچاق سلاح به مرکز کشور و کشف ۲۰۰ قبضه اسلحه جنگی از آنان در یک عملیات پیچیده و هوشمندانه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش رکنا،  حسین حسین‌زاده در خصوص انهدام باند قاچاق اسلحه در این استان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای ارتقای امنیت عمومی و مقابله با مخلان نظم و آرامش جامعه با تلاش شبانه‌روزی و کارهای اطلاعاتی پیچیده از فعالیت باندی سازمان‌دهی شده در زمینه قاچاق سلاح غیرمجاز به مرکز کشور مطلع شده و اقدامات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری اعضای آن را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: مأموران سرانجام با اقدامات کاملاً هوشمندانه یک نفر از اعضای این باند را در حالی که به وسیله یک دستگاه خودروی کامیونت قصد ورود به استان اصفهان داشت شناسایی و دستگیر کرده و طی بازرسی دقیق از خودرو وی ۹۴ قبضه سلاح جنگی که به شکلی ماهرانه در قسمت بار خودرو جاساز کرده بود را کشف کردند.

دستگیری اعصای باند قاچاق اسلحه / کشف 200سلاح جنگی

وی عنوان کرد: در ادامه این عملیات، ۴ نفر دیگر از افراد مرتبط با باند مربوطه دستگیر و ۱۰۶ قبضه اسلحه جنگی دیگر نیز از آنان کشف شد.

حسین‌زاده با بیان اینکه در مجموع این عملیات ۵ قاچاقچی سلاح دستگیر و ۲۰۰ قبضه سلاح جنگی کشف شد، گفت: این سلاح‌ها هم‌ وزن سبکی دارند هم دارای حجم کمی بوده و هم دارای قدرت آتش بالایی هستند و استفاده از آن‌ها برای افراد عادی بسیار خطرناک است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان و خصوصاً پلیس امنیت عمومی این فرماندهی، مصمم هستند که با قاچاقچیان، دارندگان و استفاده‌کنندگان سلاح با نهایت صراحت و قاطعیت مبتنی بر قانون برخورد و این افراد را به مراجع قضائی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه سلاح‌های مکشوفه از مرزهای غربی کشور وارد شده‌اند، اظهار داشت: البته نیروهای مرزبانی نیروی انتظامی در مرزهای غربی برخوردهای بسیار جدی و قاطعی با قاچاقچیان سلاح صورت می‌دهند اما به واسطه طولانی بودن مرزها و برخی علل و عوامل دیگری که وجود دارد بخشی از سلاح‌هایی که قاچاقچیان سعی می‌کنند به کشور وارد کنند در مرکز کشور توسط مأموران نیروی انتظامی کشف می‌شود که کشفیات ما در استان اصفهان هم بسیار قابل توجه است و نسبت به ۱۰۰ روز مشابه سال قبل نزدیک به ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در اصفهان

حسین‌زاده به کسانی که تصاویر قدرت‌نمایی خود با سلاح سرد و گرم را در فضای مجازی منتشر می‌کنند هشدار داد و گفت: برخورد قانون و پلیس با این افراد در نهایت قاطعیت و صراحت است و طی یک ماه گذشته نیز چندین نفر از این افراد شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شده که با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند و به این‌گونه افراد هشدار می‌دهیم که رصد پلیس به صورت مداوم انجام می‌شود و با این چنین افرادی برخوردهای جدی و قاطعانه صورت خواهد گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا قاچاق پلیس قاچاقچی قانون فضای مجازی زندان اخبار حوادث اصفهان قاچاق خطرناک محموله اسلحه حوادث اصفهان اخبار اصفهان اخبار تهران عکس کرونا فیلم حوادث تهران تلگرام حوادث مشهد اخبار خراسان رضوی تهران مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این محموله قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.
بیژن بهرامی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کلیویی چای خارجی کشف شده است.
بهرامی گفت: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلو گرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شده است.
بهرامی از همه شهروندان خواست تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!