Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:42:43 GMT

بینوایان برای اولین‌بار پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۳۲۷

بینوایان برای اولین‌بار پخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی "بینوایان" اثر تام شانکلند با صداهای خاطرانگیزی همچون سعید مظفری، ناهید امیریان و علی همت مومیوند، از فردا به آنتن تلویزیون می‌رسد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه تلویزیونی "بینوایان" به کارگردانی تام شانکلند محصول 2018 انگلستان است که بر اساس رمانی فرانسوی به همین نام اثر ویکتور هوگو ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمان بینوایان، اثر کلاسیکی از ادبیات فرانسه به قلم ویکتور هوگو یکی از آثار شاخص ادبیات جهان است، که زندگی مردی به نام ژان والژان که به دست مفتش‌های ژاورت دستگیر می‌شود را نشان می‌دهد. این رمان بیانگر تیره روزی و تنگدستی طبقه فقیر جامعه در فرانسه ناآرام پس از ناپلئون است.

از این رمان آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری تاکنون ارائه شده که تام شانکلند در سال 2018 یک نسخه جدید از آن را به صورت مجموعه تلویزیونی ارائه داده است.

در این سریال دومینیک وست، دیوید اویلوو، عدیل اختر، لی‌لی کالینز و الی بمبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

مینی سریال 6 قسمتی "بینوایان" به مدیریت دوبلاژ افشین زی‌نوری، ترجمه وحید جانفرسا و صدابرداری اکبر صالحی برای پخش از تلویزیون آماده شده است. 

علی همت مومیوند، سعید مظفری، اکبر منانی، بهروز علی محمدی، ناهید امیریان و شراره حضرتی از جمله دوبلور‌هایی‌اند که صداپیشگی کاراکتر‌های سریال را به عهده داشته‌اند.

"بینوایان" به همت واحد تأمین برنامه شبکه 4 سیما، از سه‌شنبه 24 تیرماه، ساعت 12 بامداد از شبکه چهار سیما پخش و ساعت‌ 18 روز بعد بازپخش می‌شود.

"دست‌خط خدا" از کجا آمد؟/ کار راهبردی تلویزیون برای حجاب و عفاف + فیلممدیران تلویزیون سرمایه‌گذاری در مستند را فراموش نکنند/ "دست‌به داران" در جشنواره آسیا درخشید

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه ۴ سریال ایرانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون بیشتر بخوانید... پاسخ علی مشهدی به انتقادها از حضور بازیگر اینستاگرامی/ وقتی "شهاب عباسی" منتقد سرمایه‌گذارانِ سریال خانگی است+فیلم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه ۴ سریال ایرانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون شبکه چهار سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌های سینمایی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای اهالی ورزش پهلوانی و علاقه‌مندان فیلم‌های پهلوانی به نمایش درمی‌آید.

قرار است این ۲ فیلم روز جمعه هفتم اردیبهشت از شبکه‌های نمایش، جام جم یک و جام جم ۳ و شبکه امید روی آنتن برود.

محمد کریمی تهیه‌کننده و کارگردان هر 2 اثر گفت: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه‌ای و توسعه فرهنگ علوی ساخته شده‌اند و تاکنون نیز بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی روی آنتن رفته و حالا برای پخش مجدد در کنداکتور شبکه‌های نمایش، جام جم و امید قرار گرفته است.

وی که هم اکنون فیلم مذهبی «نذر بی بی» را هم آماده نمایش دارد، اظهار کرد: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» در نوبت اکران سینماهای «هنر و تجربه» است. «پهلوان هرگز نمی‌میرد» تولید سال ۱۳۹۸ است و بازیگرانی چون‌ سعید کریمی، جعفر دهقان، شیوا خسرومهر، پریسا گلدوست، مهدی فقیه، حمید کریمی، رحمان مقدم، حشمت آرمیده، کیانوش گرامی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند. «پهلوان واقعی» هم با بازی فریبا ترکاشوند، ابوالفضل بیات، حمید دبستانی، عباس بابایی، صفر اجلی و حمید کریمی روز جمعه ساعت ۲۳ از شبکه امید پخش می‌شود.

کد خبر 6088360 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود