Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: حوزه فنی اجرایی این اداره کل امسال ۴۵ طرح عمرانی بااعتبار ابلاغ شده ۳۱۷ میلیارد تومان را که بیشتر طرح‌های مقاوم‌سازی و بازسازی مناطق زلزله‌زده است، در دست اجرا دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسعود شریفی افزود: باتخصیص به موقع اعتبار بخش عمده این طرح‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، احداث بازارچه‌های مرزی را در حیطه اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان دانست و گفت: احداث منطقه ویژه اقتصادی و وجود بازارچه های مرزی تاثیر بسزایی در صادرات غیرنفتی و توسعه اقتصادی مناطق مرزی و به تبع کل استان خواهد داشت که سهم این دستگاه اجرایی ضمن تحویل چهار بازارچه مرزی در سال ۱۳۹۸، اجرای بازارچه تیله کوه، همچنین منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین است که تاکنون برای این پروژه‌ها بیش از هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهارداشت: این اداره کل همچنین به منظور رفاه حال کارمندان و امور اداری باتوجه به نیاز استان و تصویب شورای برنامه ریزی و به تبع ابلاغ اعتبار حوزه فنی و اجرایی این دستگاه پروژه‌های عمرانی در احداث مراکز فرهنگی، خدماتی، درمانی، اداری، ورزشی و اقتصادی را در احداث منطقه ویژه اقتصادی همچنین بازارچه‌های مرزی را در سال جهش تولید دنبال می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: این دستگاه در راستای ارتقای سرانه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی و همچنین کشف استعدادهای جوانان و آماده سازی ایشان برای ورود به بازارکار ضمن اجرای ۶ پروژه احداث کتابخانه، ۲ پروژه احداث مراکز فنی و حرفه ای در شهرستان سرپل ذهاب را در دست اجرا دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه ضمن قدردانی از زحمات ایثارگرانه کادر درمان همزمان با همه گیر شدن بیماری کرونا افزود: این دستگاه اجرایی ضمن آماده سازی و تحویل بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی پاوه، با جدیت پیگیر اجرای بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهرستان کرمانشاه، همچنین بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب است که در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآوری کرد؛ با نامگذاری سال پیش رو، تحت عنوان سال جهش تولید، باید ساخت سالن های ورزشی دولت آباد و جوانرود، همچنین جاده گردشگری آیشه دول –جوانرود در قالب پروژه های ورزشی گردشگری، همچنین پروژه های بازسازی ساختمان های اداری–امدادی تازه آباد و خسروی را در قالب پروژه های مراکز امدادی هلال احمر اضافه کرد.

او گفت: اجرای همه پروژه های مذکور نیاز به تامین اعتبار و تخصیص، تامین و البته تزریق به موقع دارد که در سال پیش رو شاهد بهره برداری از آن باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسعود شریفی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اهمیت احداث راه دسترسی سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان گفت: دستور پرداخت اعتبار تهاتر با هدف راه دسترسی سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان از قائم‌مقام وزیر و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اخذ شده است.

حسین زنجیرانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به احداث مسکن در سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان اظهار کرد: برای تامین مسیر دسترسی این سایت که ۳۰ هزار مسکن در آن احداث می‌شود، دستور پرداخت اعتبار به‌صورت تهاتر صادرشده است.

وی افزود: بهسازی و روکش آسفالت محور قم-جعفریه از جمله فعالیت‌های این اداره در سال جاری بوده که با توجه به تردد بالا در آن می‌تواند کمک شایانی به ارتقای کیفیت این مسیر داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ مددجو در پروژه‌های نهضت ملی مسکن قم صاحب خانه شدند، خاطرنشان کرد: درمجموع یک هزار و ۸۱۸ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در طرح نهضت ملی مسکن قم تخصیص پروژه شده‌اند.

زنجیرانی‌فراهانی با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی، درمانی و فرهنگی در طرح‌های نهضت ملی مسکن در قم، تاکید کرد: هم‌زمان با عملیات اجرایی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، سرانه آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی آن‌ها نیز در این استان با واگذاری زمین تأمین‌شده است.

وی از ثبت‌نام ۷۰۰ متقاضی خودمالک قمی برای دریافت تسهیلات بانکی بافت فرسوده خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های کلان و مهم دولت سیزدهم، احیا و نوسازی بافت فرسوده شهرها است که در این زمینه تسهیلاتی هم پیش‌بینی و تعریف‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: احیا و نوسازی بافت فرسوده شهر، با توجه به وجود زیرساخت‌های شهری و امکانات و کاربری‌های روبنایی در آن، موجب رونق بافت مرکزی شهر خواهد شد و از توسعه فیزیکی شهر و بی‌قواره شدن آن جلوگیری می‌کند.

زنجیرانی فراهانی با اشاره به اهمیت مبارزه با تخلفات مرتبط با مسکن تصریح کرد: طبق مصوبه شورای ملی مسکن و باهدف کنترل بازار مسکن در سراسر کشور گشت مشترک بازرسی از مشاوران املاک آغاز به کار کرده است. طی اجرای این طرح ۱۵۶ مشاور املاک غیرمجاز در استان قم شناسایی و ۶۴ دفتر املاک به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

کد خبر 749264

دیگر خبرها

  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است