Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:19:26 GMT

مزایای آنلاین خرید بلیط اتوبوس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۸۹۴

مزایای آنلاین خرید بلیط اتوبوس

در این مطلب به مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس می‌پردازیم تا در سفر بعدی خود از این فرصت استفاده نمایید.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام آژانس هواپیمایی ره بال آسمان، دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم هر روز در حال تغییر و تحول است. بسیاری از فعالیت­های سنتی که در گذشته مرسوم بوده، کم‌کم به دست فراموشی سپرده می‌شود و فعالیت‌های جدید جای آن را می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌طور مثال برای خرید بلیط اتوبوس دیگر نیاز نیست تا ساعت‌ها پشت باجه فروش بلیط بایستید تا بلیط مسیر موردنظر خود را خریداری کنید. کافی است با استفاده از یک گوشی هوشمند اقدام به خرید بلیط نمایید.

از دیرباز تاکنون سفر زمینی جز محبوب‌ترین، مسیرها بوده. سهولت و راحتی در انجام سفر با اتوبوس باعث شده تا بسیاری از افراد برای پیمودن یک مقصد کوتاه و حتی مقصدهای طولانی؛ اتوبوس را انتخاب نمایند؛ اما باید گفت در زمان حال، استفاده از اتوبوس دل‌چسب‌تر شده است؛ زیرا شکل و امکانات اتوبوس‌ها تغییر اساسی کرده و نیز برای خرید بلیط آن، دیگر نیاز به طی کردن مراحل طولانی و سخت نیست.

در گذشته برای خرید بلیط اتوبوس باید به پایانه اتوبوس‌رانی مراجعه می‌شد و بعد از ساعت‌ها انتظار بلیط خریداری می‌گشت. آن هم با انتخاب‌های محدود؛ اما حالا با ورود به سایت ره بال آسمان در کسری از ثانیه قادر هستید، بلیط اتوبوس خود را با داشتن قدرت انتخاب‌های فراوان خریداری کنید.

در این مطلب به مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس می‌پردازیم تا در سفر بعدی خود از این فرصت استفاده نمایید؛ اما در ابتدا بهتر است کمی درباره انواع اتوبوس‌های فعال در صنعت حمل‌ونقل و عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط اتوبوس بدانیم.

انواع اتوبوس‌های مسافرتی

انواع اتوبوس در پایانه

مسافران قبل از سفر و خرید بلیط، باید درباره مشخصات انواع وسایل نقلیه‌ای که قصد استفاده از آن را دارند؛ بدانند. شناخت انواع اتوبوس‌های مسافرتی به شما کمک می‌کند تا ایده‌آل‌ترین گزینه را که مطابق سلیقه شما است، انتخاب نمایید.

اتوبوس‌های مسافرتی شامل دو دسته هستند: ۱- معمولی ۲- VIP

۱- اتوبوس‌های معمولی

اتوبوس‌های درجه‌یک یا معمولی بیشترین درخواست را هنگام خرید بلیط اتوبوس دارند. این نوع اتوبوس‌ها همانند نام خود، بسیار ساده هستند و از امکانات و پذیرایی لوکس در آن‌ خبری نیست.

این اتوبوس‌ها معمولاً بین ۴۰ تا ۵۰ صندلی دارند. تراکم و فاصله بین صندلی‌ها کم بوده، به همین خاطر امکان حالت تختخواب‌شو را ندارند و مسافران باید تا انتهای مسیر فقط بر روی آن بنشینند. اتوبوس معمولی برای مقصدهای کوتاه، انتخاب خوبی است.

دو صفحه نمایشگر که فیلم پخش می‌کند در ابتدا و انتهای سالن وجود دارد. چنانچه قصد سفر با اتوبوس را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت ره بال آسمان اقدام به خرید بلیط دلخواه خود کنید.

۲- اتوبوس‌های VIP

با راه‌یابی اتوبوس‌های VIP به صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای، مسافران بسیاری مجاب شدند تا با اتوبوس به سفر بروند. بهتر است مسافرانی که مقصد طولانی در پیش­رو دارند، هنگام خرید بلیط، به سراغ این نوع اتوبوس­ها بروند.

تعداد صندلی‌ها در اتوبوس‌های VIP بین ۲۶ تا ۳۶ است. به علت فاصله زیاد مابین صندلی‌ها امکان تبدیل صندلی به تخت خواب وجود دارد. البته با توجه به مدل اتوبوس، صندلی‌ها می‌توانند هم به‌صورت نیمه تختخواب‌شو شوند و هم به‌صورت ۳۶۰ درجه و تخت کامل.

از امکانات اتوبوس‌های VIP می‌توان به:

۱- وجود پریز برق ۲۲۰ ولت

۲- تجهیز شده به وای فای

۳- تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی

۴- مجهز به یخچال و تجهیزات سردکننده و گرم‌کننده آب

۵- ارائه پتو به هنگام استراحت

۶- پذیرایی با انواع نوشیدنی و غذاهای گرم و سرد (این مورد در هر شرکت اتوبوس‌رانی متفاوت است)

عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط اتوبوس

قیمت بلیط اتوبوس

بر قیمت بلیط اتوبوس عوامل بسیاری تأثیر می‌گذارد که سبب افزایش یا کاهش قیمت می‌شود. از جمله عوامل مؤثر بر قیمت بلیط اتوبوس می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- مسافت: هرچقدر فاصله مبدأ و مقصد طولانی‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای خریداری بلیط پرداخت کنید.

۲- شرکت اتوبوس‌رانی: هر شرکت اتوبوس‌رانی قادر است طبق تعرفه، قیمتی را در نظر بگیرد. البته این قیمت با توجه به نوع خدمات ارائه شده در حین سفر تعیین می‌شود.

۳- نوع اتوبوس: مسلماً فرق قیمتی مشهودی بین اتوبوس‌های معمولی با VIP وجود دارد که در بالا درباره آن‌ها صحبت کردیم.

۴- بلیط کودک: کودکان زیر دو سال نیازی به خرید بلیط اتوبوس ندارند.

مزایایی که خرید آنلاین بلیط اتوبوس دارد

ازجمله مهم‌ترین مزیت‌هایی که می‌توان برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس برشمرد:

۱- صرفه‌جویی در زمان و وقت. دیگر نیازی نیست، ساعت‌ها پشت باجه فروش بلیط بیاستید و با عجله اولین بلیطی که به شما پیشنهاد می‌شود را خریداری کنید.

۲- انتخاب‌های پیش روی شما در خرید آنلاین بسیار است. هنگامی‌ که به سایت ره بال آسمان مراجعه می‌کنید، می‌توانید لیست کاملی از برنامه حرکت و انواع شرکت‌های اتوبوس‌رانی را مشاهده کنید.

۳- در خرید آنلاین، قادر هستید تا امکانات هر اتوبوس را بررسی نمایید و سپس دست به خرید بزنید.

۴- خرید بلیط اتوبوس به‌صورت آنلاین، برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود؛ زیرا می‌توانید لیست قیمتی تمام شرکت‌های اتوبوس‌رانی را مشاهده کنید و مناسب‌ترین بلیط را خریداری نمایید.

۵- صندلی دلخواه خود را رزرو کنید. هنگام خرید آنلاین این امکان را دارید که موقعیت صندلی‌های اتوبوس را مشاهده کرده و صندلی‌ای که دوست دارید را انتخاب نمایید.

چرا از ره بال آسمان بلیط اتوبوس رزرو کنیم؟

خرید آنلاین بلیط اتوبوس از ره بال آسمان

ره بال آسمان با ارائه لیستی متنوع و کامل از برنامه سفری تمامی شرکت‌های اتوبوس‌رانی؛ مسافران را در داشتن یک انتخاب مناسب یاری می‌کند. قیمت‌ها در سایت ره بال آسمان منطقی و طبق تعرفه‌ی مشخص‌شده سازمان حمل‌ونقل است.

مسافران با دریافت کدهای تخفیف دوره‌ای قادر هستند که بلیط اتوبوس خود را ارزان‌تر خریداری نمایند. همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت ره بال آسمان را نباید از قلم انداخت که مسافران در هر ساعت از شبانه‌روز قادر به خرید بلیط هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید بلیط اتوبوس خرید آنلاین بلیط اتوبوس خرید آنلاین بلیط اتوبوس بر قیمت بلیط اتوبوس خرید بلیط اتوبوس انواع اتوبوس اتوبوس های VIP خرید بلیط اتوبوس رانی برای خرید اتوبوس ها صندلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها از آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهری برای شهر بجنورد خبر داد.

مهدی چمران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این موضوع باید مطالعه و مورد بررسی قرار گیرد که آیا وجود اتوبوس‌های برقی در شهر بجنورد می‌تواند در موضوعات مختلف موثر واقع شود یا خیر. 

وی بیان کرد: اتوبوس‌های برقی نیازمند نگهداری‌های خاص است که حدودا یک و نیم برابر هزینه نگهداری بیشتری خواهد داشت اما از سوی دیگر هیچگونه آلودگی تولید نمی‌کند. 

چمران گفت: با تحقیقات انجام‌شده به این نتیجه رسیدیم که ۲۰۰۰ دستگاه از این اتوبوس ها را برای کلانشهر تهران سفارش دادیم و حدود ۵۰۰ دستگاه نیز توسط شرکت مپنا در داخل کشور تولید و بخشی از آن‌ها امسال تحویل می شود.

به گفته وی، از آنجایی که امکان ساخت این اتوبوس‌های برقی در کشور وجود دارد، می‌توان برای بجنورد از این ظرفیت بهره گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر در شهر تهران به ۹۰۰۰ و تا پایان سال ۱۴۰۴ به ۱۱ هزار اتوبوس نیاز داریم.

وی به معماری شهری نیز اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا ممنوعیت‌هایی را برای استفاده از معماری وارداتی و همچنین نماهای آتش‌زا ایجاد کنیم که این موضوع می‌تواند در بجنورد و سایر شهرهای کشور مورد توجه قرار گیرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • فروش اینترنتی دارو