Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از حضور فعال گروه سوخت‌رسان این منطقه به‌منظور تأمین به‌موقع سوخت بالگردهای اطفای حریق جنگل‌های ارسباران خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی در این باره گفت: گروه سوخت‌رسانی مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز به‌منظور تأمین سوخت بالگردهای سپاه و هلال احمر به‌منظور عملیات اطفای حریق جنگل‌های ارسباران در منطقه حضور دارد و فعالیت آنها تا مهار کامل آتش ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌اللهی تصریح کرد: این گروه به نمایندگی از سوی مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با عشق به کار و وظیفه سازمانی خود در منطقه عملیاتی ارسباران، همسو با تلاش در جهت اطفای حریق و بازگشت شرایط به وضعیت عادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی یادآور شد: منطقه جنگلی ارسباران ثبت جهانی است و درختان و پوشش گیاهی آن در نوع خود در جهان بی‌نظیر است. همه ما وظیفه داریم از این میراث باارزش طبیعی با رفتار مسئولانه خود حراست و حفاظت کنیم.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تامین سوخت اطفای حریق جنگل ارسباران پخش منطقه آذربایجان شرقی شرکت ملی پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مسکوتایمز، به گفته مقامات منطقه اسمولنسکی روسیه، حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات پالایشگاه نفت واقع در این منطقه منجر به آتش‌سوزی شده است.

واسیلی آنوکین، رییس منصوب روسیه در منطقه اسمولنسکی گفت: منطقه ما دوباره زیر آتش حمله‌های پهپادی اوکراین است.

وی افزود: آتش‌سوزی پالایشگاه هیج قربانی نداشته و تیم‌های آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند.

در تصاویر منتشر شده در یک کانال تلگرامی، حجم آتش در این پالایشگاه گسترده به‌نظر می‌رسد.

همچنین، ایگور آرتامونوف، فرماندار منطقه «لیپتسک» در جنوب غربی روسیه، گفته است که یک پهپاد در منطقه صنعتی این ناحیه سقوط کرده است. به گفته وی، در پی این حمله ساکنان منطقه تخلیه شده‌اند.

کد خبر 6087504

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟