Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین شب از رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگای اسپانیا، تیم صدرنشین رئال مادرید میهمان گرانادای رده نهمی است و در صورت برتری در این بازی، یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های این فصل لیگ اسپانیا نزدیک می‌شود.

گرانادا - رئال مادرید

رقیب امشب کهکشانی ها، هر ۹ بازی اخیر لالیگایی مقابل رئال را واگذار کرده و در این بازی‌ها میانگین ۳/۸ گل را هم دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در حالی امشب پذیرای شاگردان زیدان هستند، که از ۹ بازی قبلی خود در ورزشگاه خانگی شان، ۴ بازی را هم واگذار کرده اند و آخرین برد خانگی گرانادا مقابل رئال مادرید به سال ۲۰۱۳ باز می‌گردد. دیداری که با گل به خودی کریستیانو رونالدو همراه بود.

گرانادا بیش از هر تیم دیگری در خانه اش، از رئال مادرید گل دریافت کرده است. آن‌ها در ۲۳ بازی خانگی، ۳۹ گل از کهکشانی‌ها خورده اند. سال ۲۰۱۵ هم شکست عجیب ۹ بر یک گرانادا مقابل رئال مادرید رقم خورد، که این نتیجه، بدترین نتیجه گرانادایی‌ها در در تاریح لالیگا بوده است.

۳ بازی قبلی گرانادا هم در ورزشگاه خانگی خود یعنی لوس کارمنس بدون برد برای آن‌ها به همراه بوده است و آن‌ها ۲ شکست را هم تجربه کرده اند. 

 بیشتر بخوانید

پخش زنده فوتبال گرانادا - رئال مادرید

روبرتو سولدادو، مهاجم مطرح گرانادا سابقه گلزنی مقابل رئال مادرید را دارد و در ۵ بازی خانگی تیم هایش مقابل کهکشانی ها، ۴ بار دروازه مادریدی‌ها را باز کرده است.  

در آن سوی میدان هم، سرخیو راموس، کایپتان رئالی ها در این فصل از بازی ها تاکنون ۱۰ بار موفق به گلزنی شده  و حالا در ۳ بازی بعدی این فصل فرصت دارد تا از رکورد ۱۰ گل ماریانو پرنیا، مدافع ختافه که در سال ۲۰۰۵-۰۶ همین تعداد گل را به ثمر رسانده،   عبور کند.

زین الدین زیدان، هر ۴ بازی قبلی که به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها روی نیمکت این تیم نشسته است، برنده از زمین بازی خارج شده و برای پنجمین بار، مقابل گرانادا تیمش را هدایت می‌کند.

در دیدار امشب، الکس مارتینز، وایخو، کوئینی، گونالونس و لوزانو به دلیل مصدومیت گرانادا را همراهی نمی‌کنند و مارسلو و ناچو فرناندز هم غایبان رئال مادرید خواهند بود.

دیدار امشب ۲ تیم از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد آغاز می‌شود.

دیگر بازی‌های امشب لالیگا ویارئال - سوسیداد / ساعت ۲۲ آلاوس - ختافه / ساعت ۲۲  

پس از پایان رقابت‌های این هفته لالیگا، دیدارهای هفته سی و هفتم و سی و هشتم به صورت همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئال مادرید لالیگا اسپانیا دنیای ورزش رئال مادرید مقابل رئال کهکشانی ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر

امروز جمعه هفتم اردیبهشت  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و رئال سوسیداد در هفته سی و سوم از رقابت‌های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو است. همچنین رئال مادرید قرار است که سه شنبه یازدهم اردیبهشت به مصاف بایرن مونیخ برود. به نقل از رادیو مارکا، کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد ۸ تغییر نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل بارسلونا ایجاد می‌کند.

بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، اورلین شوامنی و کپا آریزابالاگا قرار است که در بازی مقابل رئال سوسیداد از ابتدا درون ترکیب تیم قرار بگیرند.

منبع: مرجع خبری رئال مادرید

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد